Followers

Wednesday 26 September 2012

Kolanowych i zwolnieniowych przebojów ciag dalszy

Z moim kolanem juz lepiej tzn na tyle lepiej, ze kolano sie zgina i moge normalnie chodzic ale niestety musze pojsc na spotkanie w szpitalu z ortopeda czy tez dokladnie specjalista od kolana na badania wizyte mam 4-go pazdziernika wiec mam nadzieje, ze do tego czasu wszystko juz sie ulozy jak byc powinno..... Wizyta jest juz w szpitalu w moim nowym miescie wiec generalnie bedzie wesolo jak sie nie uda :( no nic pozostaje nam miec nadzieje na poukladanie wszystkich spraw pozyjemy zobaczymy.......


Co do kolana kolano sie zgina ale boli nie moge zginac nogi w bok, siedzenie po turecku odpada, podbiegniecie malego syatnsu rowna sie strasznuy bol wiec licze ze cos zaradza na to.....


Kwestia zwolnienia i wyplaty pieniazkow nalezynych mi z tytulu tego zwolnienia hmmmmm niestety nadal jest to kwestia trudna do ogarniecia i nadal czekam na moje pieniazki :( no nic to jak juz wspominalam w tym kraju by chorowac trzeba miec spore oszczednosci :(


No nic to nadal czekam............

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...