Followers

Tuesday 30 October 2012

Żelazko Russell Hobbs slipstream

Jako że to ma byc blog o wszystkim :) napiszę Wam opinie o moim żelazku :) Zakochałam się w nim miłością ogromna :)





Zdjęcia pozyczyłam od wujka googla :) mój jest dokładnie w takim kolorze ale sa tez opcje z fioletem :)

A teraz trochę parametrów technicznych, aha wazna informacja w Polsce ten model to steam tip

  • Praca na sucho / z parą / spray i wyrzut pary
  • 2400W
  • 40g ciągły strumień pary i 120g silny wyrzut pary
  • Stopa ze stali nierdzewnej z końcówka pary (steam tip)
  • Funkcja Anti-drip - zapobiega kapaniu
  • Potężny pionowy wyrzut pary
  • Funkcja samooczyszczenia
  • Wygodny uchwyt i pokrętło zmiany temperatury
  • Antypoślizgowa podstawa
  • Lekka konstrukcja
  • 330ml zbiornik na wodę
  • Funkcja Anti-scale
  • Długi 2.5m przewód
Angielski model ma dwie różnice 2200 W i 3 metrowy kabel :) a tak to wszystko się zgadza :)

Żelazko jest super, świetnie prasuje nawet najtrudniejsze zagniecenia a wczoraj wyprasowałam nim 30 koszul :P wiec moge powiedzieć, że się sprawdza :)


Także jeśli ktoś szuka żelazka to moje polecam w całej rozciągłosci :) 

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...