Followers

Friday 8 March 2013

Avene SERUM APAISANT HYDRATANT Serum kojąco-nawilżające

Kolejnym produktem jaki przygotowałam na dzisiaj dla Was jest recenzja serum Avene






Przepraszam za zdjęcie prawie zdenkowanego produktu ale niestety nie myślałam, że mi sie tak szybko skończy

Opis produktu za (http://www.stylistka.pl/kosmetyki/avene/serum-apaisant-hydratant-serum-kojaco-nawilzajace/)

"* Intensywnie koi i nawilża skórę wrażliwą, podrażnioną lub osłabioną w wyniku stresu, nieprzyjaznych warunków klimatycznych (wiatr, mróz, słońce).
* Bogate w wodę termalną z Avene o naturalnych właściwościach kojących i łagodzących podrażnienia; przynosi natychmiastowe uczucie ukojenia.
* Woda termalna zamknięta jest w opatentowanych kapsułkach liposmów które przenoszą ją w głąb naskórka i powoli uwalniają zapewniając długotrwałe nawilżenie.
* Gliceryna zawarta w serum sprawia że skóra staje się gładka i elastyczna. Dzięki aksamitnej konsystencji stosowanie serum to prawdziwa przyjemność.
* Skóra odzyskuje utracony komfort delikatność i blask.


* Stosować rano i wieczorem na twarz i szyje, nastepnie odczekać kilka minut i zaaplikować odpowiedni krem.

Cena: ok. 90 zł/30 ml"



Ja serum kupiłam za 17 GBP w Boots, serum całkiem przyjemne rewelacyjnie nawodniło moją odwodnioną skórę, widzę dużą poprawę po trzech tygodniach stosowania serum nie tylko w nawilżeniu i napięciu skóry ale także w jej wyglądzie prezentuje się znacznie lepiej... Jedynie wielkim minusem jest dla mnie wydajność ja nakładałam tylko na twarz z pominięciem szyji i opakowanie 30 ml starczyło mi na zaledwie 3 tygodnie ( kupiłam i zaczęłam używać wieczorem 14go lutego). Dużym plusem jest dla mnie pompka i szklane opakowanie pokazujące zużycie jednakże na pewno zastanowię się ponownie nad zakupem ze względu na wydajność....


W mojej ocenie 4,5/6 odejmuje za wydajność


Miałyście to serum ? Jaka jest Wasza opinia ?
 

4 comments:

  1. Podoba mi się opakowanie..Ale jak na kosmetyk za taką cenę trochę małoekonomiczny..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opakowanie rewelacyjne ale wydajność nieadekwatna do ceny więc mimo że działał na prawdę rewelacyjnie to poszukam innych rozwiązań i zobaczymy jak inne sera się sprawią

      Delete
  2. Lubię Avene :) Tego kosmetyku jeszcze nie miałam.

    ReplyDelete
  3. wydajnosc a cena sie mijaja. ale skoro dzialanie bez zarzutu to super

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...