Followers

Monday 4 March 2013

BingoSPA szampon borowinowy i 7 ziół

Chciałam Wam też dziś przedstawić szampon jaki otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSPA i jest to szampon borowinowy i 7 ziół










Co o szamponie możemy dowiedzieć się od producenta:


Szampon zawiera 20000 mg/dm 3 ekstraktu z borowiny (łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie i przeciwbakteryjnie) z dodatkiem 7 ziół. Szampon wzmacnia cebulki włosowe, zmniejsza przetłuszczanie się włosów, likwiduje łupież oraz stymuluje wzrost zdrowych włosów.




A teraz kilka słów ode mnie: 
 Na szampon ten zdecydowałam się ze względu na moje wielkie zamiłowanie do borowiny o którym już mogliście czytać przy innym produkcie a zatem spodziewałam się, że szampon ten podbije moje serce a także, że będzie pachniał borowinowo.... Jednakże zapach jaki spotykają nasze nozdrza po odkręceniu butelki jest typowo ziołowy co wg mnie go nie dyskredytuje w żadnym wypadku przynajmniej w moim odczuciu, gdyż kocham także i zioła :) Szampon jest przeznaczony do włosów przetłuszczających się, ma likwidować łupież oraz stymulować wzrost włosów.... O ile mogę wypowiedzieć się z działaniem na włosy przetłuszczające się- działa tutaj całkiem dobrze moje włosy spokojnie dwa dni przy jego użyciu byłyby w stanie wytrzymać jednakże już po 24 h nie prezentują się tak super jak zaraz po użyciu tak więc niezależnie od  wszystkiego moje włosy w dalszym ciągu były myte codziennie, w kwestii przeciwdziałania łupiezowi sie nie wypowiem, gdyż tego problemu moja głowa nie posiada. Co zaś się ma stymulowanie wzrostu zdrowych wlosów aby móc powiedzieć na ten temat coś więcej należałoby przez kilka miesięcy używać tegoż produktu, dlatego tutaj także się nie wypowiem chcąc być z Wami uczciwa i nie obiecywaj gruszek na wierzbie....



Kolejna sprawa dość istotna dla większości z Was oprócz zapachu, który jak już wspomniałam jest ziołowy kwestia ile piany szampon generuje wg mnie szampon pieni się jak szalony i wg mnie nawet tej piany jest za dużo... Przeszkadza mi natomiast najbardziej butelka i wielkość otworu nie jestem w stanie odpowiednio dozować szamponu gdyż przez dość duży otwór wylewa się go za dużo


Szampon ma dość gęstą konsystencję 






Jest też bardzo przyjemny w rozprowadzaniu ale jak już wspominałam otwór, butelka ze zbyt dużym otworem plus papierowa etykietka która pod wpływem wody się niszczy.... Ze swej strony zasugerowałabym producentowi zmianę aspektu wizualnego plus dołączenie  być może pompki ułatwiającej dozowanie szamponu


No i najcięższy kamień skład 





Jak dla mnie niestety skład zbyt mocno chemiczny no i zawiera znienawidzone SLES a zatem ze względu na skład ja mówię mu nie. Moja mała sugestia to lekko dopracować skład i być może pozbawić go sulphatów, zdaję sobie sprawę, że takie zmiany generują również wyższe koszty wytworzenia co z automatu podnosi cenę produktu, jednakże takie zmiany mogłyby przynieść firmie dalekosiężne korzyści. 


W mojej ogólnej ocenie szampon działa dość dobrze, ladnie pachnie jednakże ze względu na design a także na skład ja jestem na nie...

A zatem noty     3,5/6

Fakt otrzymania produktów do testów w ramach współpracy z firmą BingoSPA nie wpłynął na moją ocenę i wymieniona powyżej ocena produktu jest moją całkowicie obiektywną  opinią.

11 comments:

  1. Nie przepadam za kosmetykami z Bingo Spa.
    Zawiodłam się na nich i na pewno więcej po nie nie sięgnę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest moje pierwsze spotkanie z nimi szampon na nie, peeling na tak a krem nadal w fazie testów :)

      Delete
  2. Ńie miałam jeszcze z.kosmetykami BS kontaktu..ale ńie lubię ziołowego zapachu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten jest słodki i przyjemny na prawdę ładny

      Delete
  3. mam go i jak dla mnie rewelacja :)

    ReplyDelete
  4. szczerze powiem nie znam ich kosmetyków... no ale może wpadną mi w oczy i inne recenzje to wtedy będę mogła rozeznać się czy warto kupić coś czy nie.
    P.S zadecydowałaś co z blogiem :)?

    ReplyDelete
  5. Ja zużyłam dwie butelki, poza znanym Nam składem było całkiem ok:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo szampon działa calkiem ok ale ze względu na skład jestem na nie :(

      Delete
  6. No skład do najlepszych nie należy... Ale szampon jest świetny;)

    ReplyDelete
  7. nie mialam jeszcze doczynienia z tym szamponem :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...