Followers

Tuesday 12 March 2013

Współpraca z JM SPA and Wellness

Jak już zapewne wiele z Was wie portal www.pl-uroda.pl nawiązała trochę współprac wśród blogerskiego świata :) Mi także udało sie nawiązać z nimi współpracę i w dniu wczorajszym wkońcu dotarła po wielu przebojach moja paczka, w której znalazłam



Sama dla siebie zamówiłam i zapłaciłam za krem Arganowy do rąk aktualnie kosztuje on 33 zł





Do testów natomiast otrzymałam: zestaw pielęgnacyjny Róża zawierający mydło, które już dziś zostanie użyte i rozpocznę testowanie :)





Dostałam także w ramach prezentu gabeczkę, którą też dziś zacznę używać :)






Znacie te produkty? Używałyście któregoś z nich


12 comments:

  1. To mydełko fajnie wygląda... czekam na recenzję :)

    ReplyDelete
  2. nie znam tych kosmetyków, ale to mydełko zachęca kolorem :) już czuję jego zapach ;)

    ReplyDelete
  3. Nie znam :-) Czekam na recenzję kremu, bo szukam ideału :-)

    ReplyDelete
  4. Ja niestety już nie miałam do wyboru zestawu z kremem do rąk. Mam jednak nadzieję, ze dostanę go w kolejnych paczkach od nich:-) Bo strasznie go chcę:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mialam maly wybor bo mieszkam w uk I moja paczka byla wysylana z de ale akurat krem mi polecono zaplacilam za niego grzecznie I od wczoraj jest w fazie testow ;-)

      Delete
  5. a u mnie praktycznie w każdej blogerskiej paczce był jeden kosmetyk do zastosowania w wannie której ja niestety ostatnio nie mam:-( Zresztą paczki były zmieniane w trakcie zgłoszeń i dodawano nowe zestawy do wyboru:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz a ja do testowania w wannie nic nie dostaje :-(

      Delete
  6. Nie znamy, ale chętnie posłuchamy... :-)
    I poczytamy...

    ReplyDelete
  7. A mnie zainteresował ten krem. Czekam na opinię.Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  8. WOW - Świetne rzeczy dostałaś :)

    ReplyDelete
  9. chetnie poczytam na temat tych wspanialosci:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...