Followers

Saturday 2 March 2013

Stara-nowa praca ale pewne rzeczy się nie zmieniają....Plus prośba o poradę

Dziś miałam zacząć powrót do mojej starej pracy koło 16 ale że oczywiście jak zwykle w pracy bałagan pomylili się z tym ile mają pracy a ile pracowników i od rana szukali kogoś z kim mam dziś robić podwójną zmianę ale w końcu znaleźli a co za tym idzie dziś pracujemy od około 17:30-17:45 czyli będziemy kończyć koło 23 a nie 21 jak było zaplanowane ehhhs kocham ten bałagan.... ale już się nie mogę doczekać jestem gotowa nic tylko chwycić buty i kurtkę i mogę iść :)



Kochane mam też do Was pytanko ponieważ ten blog coraz bardziej staje się tylko blogiem kosmetycznym wiec mam pewien pomysł na stworzenie osobnego bloga o moim i kocim życiu oraz trzeciego kulinarnego co o tym myślicie ?

13 comments:

  1. Świetny pomysł :)) Ja jestem jak najbardziej za :))
    Miłej pracy :))

    ReplyDelete
  2. Myślę, że połączenie 3 blogów w jeden byłoby wygodniejsze dla Ciebie, a przynajmniej z mojego puntu widzenia jako osoby, która lubi mieć wszytko poukładane jakoś tematycznie (a przynajmniej kolorami :)).

    ReplyDelete
  3. a ja jestem za tym aby były 2 - kosmetyczny, i prywata, kot, gotowanie (freestylowy) ale nie wiem pomysł 3 też jest fajny ;-)

    ReplyDelete
  4. Ja jestem również za dwoma blogami. Kosmetyczny i prywatny, lifestylowy...taki jakim poznałam ten blog na początku, czyli o Tobie po prostu :) a kulinaria też mogą się tam w końcu pojawiać :)

    ReplyDelete
  5. Uważam że 3 to dobry pomysł :)

    ReplyDelete
  6. Ja jestem za 2-ma. Kosmetyki oddzielnie, prywatne życie oddzielnie

    ReplyDelete
  7. Jestem jak najbardziej ZA - wszystkie będę czytała z uśmiechem na ustach :)

    ReplyDelete
  8. Możesz przecież stworzyć zakładki u góry i wtedy będzie można łatwo wyświetlić posty z danego działu bez kombinowania z etykietami :)

    ReplyDelete
  9. mysle ze dobry pomysl, zwlaszcza ten koci blog mnie zainteresuje:)
    dziekuje za obserwowanie:)

    ReplyDelete
  10. Jako ze ja kosmetykami nie interesuje sie praktycznie wcale, uwazam pomysl drugiego bloga za wspanialy! :-)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...