Followers

Wednesday 13 March 2013

No7 Beautiful Skin Purifying mask

Kolejnym produktem z linii No7 jaki dla Was przygotowałam jest maseczka do twarzy, ktora jest maseczką termalną.... Muszę przyznać że troszkę mnie zaskoczyła :) ale jest bardzo ciekawym produktem :) ale po kolei najpierw się z nią zapoznajcie :)














Maseczka zawiera malutkie drobinki które także przyjemnie peelingują skórę... Maseczkę wmasowujemy w skóre i czujemy na niej przyjemne ciepło trzymamy ją około 2 minut i zmywamy ciepłą wodę. Jak dla mnie ta maseczka ma wielką zaletę walczy skutecznie z moimi zaskórnikami, rozszerzonymi porami i wspaniale oczyszcza skórę, nie podrażniając mojej naczynkowej i miejscami przesuszonej skóry.

Poniżej możecie zapoznać się z jej składem





Gorąco Wam polecam tą maseczkę mimo, że do tanich nie należy bo kosztuje 12,50 GBP/62 zł

W mojej ocenie 5,5/6 odejmuje tylko za tubkę która pod koniec ciężko wycisnąć

11 comments:

  1. ciekawa maseczka:)lubie te termalne wersje...fajnie rozgrzewaja skore podczas nakladania:)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  2. Wysoka cena,ale skoro jest dobra,to może warto się czasami skusić na taki rarytas :)

    ReplyDelete
  3. Gdybym tylko miała jakiś mniej podziurawiony budżet.. uwielbiam maseczki :)

    ReplyDelete
  4. oooo ciekawa rzecz :)))
    P.S. Wróćiłam do poprzedniego nicku :) tak więc już nie jestem Shanti :)

    ReplyDelete
  5. bardzo ciekawa rzecz z checia bym wypróbowala:)

    ReplyDelete
  6. Lubię kosmetyki No7 , szkoda, ze nie są dostępne w PL :(

    ReplyDelete
  7. z opisu rewelacja, tylko ta cena...

    ReplyDelete
  8. Ciekawa... Choć cena dość wysoka;p

    ReplyDelete
  9. Hmm no może wartałoby spróbować ;))
    Pozdrawiam;*

    ReplyDelete
  10. Trochę drogo... ale czasem są kosmetyki warte takiej ceny :) Nigdy nie miałam styczności z tą firmą jeszcze.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...