Followers

Thursday 21 March 2013

.....

Na wstepie od razu przepraszam za bardzo dluga nieobecnosc na blogu opoznienie  wynikami etc ale niestety ostatni tydzien spedzilam w szpitalu od wczorajszego wieczora jestem w domu do tego wczoraj po raz drugi zepsul mi sie telefon bylam w trakcie robienia zdjec gdy pojawily sie dziwwne kreski i wszystko zniklo wiec dzis telefon idzie do serwisu :( do tego jakby malo bylo wszystkiego moj laptop dzis odmowil wspolpracy i wlasnie czekam na kuriera ktory odbierze go ode mnie i postaraja sie go naprawic :( posta pisze na szybko z laptopa M bo jeszcze dzis mnie czeka wizyta u diabetologa i u pani dietetyk ktora ma mnie nauczyc diety cukrzycowej jaka stosuja tutaj ;( odezwe sie wieczorem z wynikami i z postami o ile M pozwoli mi uzywac jego lapka no i ciekawe jaki zastepczy zlom tym razem dostane w zamian za moj telefon :(


Raz jeszcze przepraszam

20 comments:

  1. fajnie ze jestes...mam nadzieje ze teraz bedzie juz z górki:)

    ReplyDelete
  2. Wracaj szybko do zdrowia bo ono najważniejsze :) Limit pecha chyba wyczerpałaś, tak samo jak i ja :) Dużo zdrówka!

    ReplyDelete
  3. Widzę, że nie tylko ja mam ostatnio pod górkę, więc głowa do góry, kiedyś na nią trzeba wejść !
    :)

    ReplyDelete
  4. Ha, czyli nie tylko ja szpital odwiedziłam... Przy czym ja sobie tu jeszcze poleżę do przyszłego tygodnia :/
    A Tobie Kochana zdrówka życzę :) No i oczywiście szybkiego odzyskania sprzętu ;)

    ReplyDelete
  5. Zdrowie najważniejsze!! niczym innym się nie przejmuj... Buziaki :*

    ReplyDelete
  6. Oj kochana :* Trzymaj się tam! Ślę dużo energii :*

    ReplyDelete
  7. szczerze mówiąc zaczęłam się martwić co się z Tobą dzieje

    dbaj o siebie i główka do góry :****

    ReplyDelete
  8. Dużo zdrowia życzę :)

    A wynikami się nie przejmuj, poczekamy, najważniejsze zdrowie :)

    ReplyDelete
  9. Współczuje, cukrzyca to paskudna choroba. Można jednak nauczyć się z nią żyć i się dostosować. Faktycznie sporo czasu Cię nie było widać :/

    ReplyDelete
  10. wszystko jest tak robione, żeby się szybko zepsuło i trzeba kupić nowe. ;(

    ReplyDelete
  11. Trzymaj się tam mocno i ciepło :* witamy z powrotem

    ReplyDelete
  12. Coś Ty za często w tym szpitalu:( Witamy z powrotem i zdrówka!

    ReplyDelete
  13. Wracaj do zdrowia, to jest najważniejsze :*
    Ostatnio przez taki pech przechodziłam i ja. Teraz już będzie tylko lepiej :-)

    ReplyDelete
  14. 3maj się cieplutko i życzę baaaardzo szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    ReplyDelete
  15. kochana zdrowka:*** trzymam kciuki zeby wszystko było dobrze.

    ReplyDelete
  16. Moja Droga...Bardzo się o Ciebie martwiłam.
    Mam nadzieję,że już wszystko dobrze u Ciebie:*
    Daj znać,jak się czujesz i wracaj szybko:*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...