Followers

Monday 31 December 2012

Postanowienia noworoczne

Jak chyba każdy i ja zrobiłam postanowienia noworoczne i niektórymi sie z Wami podzielę :)

1. Po pierwsze i najważniejsze biorę się za siebie na prawdę porządnie i zaczynam odchudzanie.
2. Chciałabym znów tak często jak wcześniej się uśmiechać i chciałabym nad tym mocno popracować
3. Chciałabym znaleźć dobrą pracę i być szczęśliwą w niej.
4. Działać i robudowywać tego bloga i mam nadzieję przyciągnąć więcej ludzi do mnie :) może zacząć jakieś współprace z firmami :) Zobaczymy jak to będzie
5. Po woli krok po kroku zmieniać nasze domek w taki prawdziwy wymarzony jaki chcemy by był :)


Tych postanowień jest wiele wiele więcej ale postanowiłam się podzielić tylko częścią z nich :)


Raz jeszcze kochane morze buziaków na ten nowy rok :) a ja uciekam do kuchni przygotowywać jedzonko dla moich gości :)



22 comments:

  1. Ja dzisiaj podsumowałam rok, ale jak na razie nie stawiałam sobie postanowień, bo ciężko z ich realizacją :) Ale Tobie życzę wytrwania w nich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zazwyczaj nie mam problemów z realizacja postanowień :) i mam nadzieję, że i tym razem się uda :)

      Delete
  2. Punkt pierwszy też sobie postanowiłam.

    ReplyDelete
  3. Spełnienia marzeń :))
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. na pewno wszystko się spełni. Najlepszego!

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w realizacji postanowień! Życzę wspaniałego 2013 roku! :)

    ReplyDelete
  6. Wzajemnie!!! I życzę udanej imprezy oraz spełnienia wszystkich postanowień!
    P.S. Zapraszam w wolnej chwili na mojego bloga ostatni post w tym starym roku dedykuję Tobie :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje bardzo i wzajemnie :)

      A na blogu już byłam nawet komentarz zostawiłam :)

      Delete
  7. wzajemnie kochana!
    Wytrwałości w postanowieniach , trzymam kciuki za wszystko!! ;****

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuje :) ja u Ciebie też trzymam kciuki :)

      Delete
  8. Trzymam kciuki za to, żeby się udało! :)

    ReplyDelete
  9. zauważyłam, ze postanowienia kobiet zaczynaja się od tego samego "odchudzanie" :) aj,tak to już mamy. Wytrwalosci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak to już mamy :) dziękuje przyda się :)

      Delete
  10. mogłabys mi pomoc , masz takie tematy na górze w fajnej tabelce, jak to cholerka zrobić ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, że Ci mogę pomóc ale teraz uciekam na hydroterapię wrócę wieczorem to Ci naskrobię ok ?

      Delete
  11. Życzę znalezienia satysfakcjonującej pracy :) Tobie i sobie :)

    ReplyDelete
  12. Ja też w końcu muszę wystawić swoje postanowienia noworoczne :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...