Followers

Friday 28 December 2012

Musze się pochwalić :)

Jakiś czas temu wygrałam Candy u Maskotka i Pieska  i dziś właśnie Pan listonosz uraczył mnie cudownym pakuneczkiem, którego do nowego roku sie nie spodziewałam :) Oto co wygrałam :)


Jak widać Tigerkowi najbardziej kubek przypadł do gustu i nawet zastanawiałam się czy czasem nie wyczuwa zapachu Lucyferka :)




Zegarek jest przecudowny i już wisi na ścianie w salonie :) Z kubeczka własnie popijam ukochaną zieloną herbatę :) broszka wpięta w bluzkę a pierniczki leżą na honorowym miejscu i żal ich rozpakować :) a karteczka spoczęła na kominku pośród innych świątecznych karteczek :)



Kochana Maskotko przepięknie dziękuje za cudowną nagrodę :)

13 comments:

  1. Zegar jest cudny!:) Ja też chcę taki! I kubek też! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skakałam pod sufit jak się dowiedziałam, że go wygrałam :)

      Delete
  2. Urocze to wszystko! Zwłaszcza zegar mi się podoba:)
    Pozdrawiam- koleżanka z Malinowego Klubu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na prawde jestem przeszczęśliwa zwlaszcza że to moje pierwsze w życiu wygrane candy :d

      Delete
  3. oj jak mi się marzył ten zegar :) Ja mam podobny z kociszem, niech Ci dobrze i długo służy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet nie marzyłam że wygram a tu taka niespodziewajka :)

      Delete
  4. Cieszę się niezmiernie, że wreszcie dotarła przesyłka, bo już się niepokoiłam, bo 11 dni jak na priorytet to sporo;))
    Mam nadzieję, że wszystko będzie Ci dobrze służyło!:))))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ze mnie to się nawet listonosz smiał bo co rano wyglądałam go w oknie a on jak tylko mnie widział od razu krzyczał jeszcze paczki nie ma :d


      A teraz jak patrzę na moje cudeńka jakie otrzymałam od Ciebie to mi się buźka śmieje :)

      Delete
  5. Gratuluję ja wygrała bon do sklepu i dalej nie wiem co chcieć, a dziewczyna zaczyna się troszkę niecierpliwić :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...