Followers

Sunday 23 December 2012

AA Intymna pro specjalistyczny płyn do higieny intymnej Harmony równowaga hormonalna, uczucie suchości

Od producenta:


Płyn do higieny intymnej utrzymuje właściwą równowagę naturalnej flory bakteryjnej. Zawiera substancje działające ochronnie na drogi moczowe, a także składniki przeciwbakteryjne i przeciwgrzybicze.

Pojemność: 200 ml

Bogaty w kwasy organiczne i fenolowe ekstrakt z żurawiny działa przeciwbakteryjnie i ochronnie, zmniejszając ryzyko infekcji dróg moczowych. Dzięki formule o pH 3,5 z naturalnym kwasem mlekowym i betainą płyn wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory, zapobiegając stanom zapalnym i wysuszaniu śluzówki.

Preparat jest polecany do codziennej higieny dla kobiet ze skłonnością do częstych podrażnień i stanów zapalnych miejsc intymnych oraz dla kobiet odczuwających dyskomfort i suchość – szczególnie w stanach zachwiania gospodarki hormonalnej (menopauza, doustna antykoncepcja).

Niewielką ilością płynu myć intymne części ciała, następnie spłukać wodą. Do codziennego stosowania.

Testowany dermatologicznie na osobach z chorobami alergicznymi skóry • Z hypoalergiczną kompozycją zapachową • Nie zawiera barwników • Nie zawiera parabenów. 






A teraz coś ode mnie:

Produkt ma u mnie mega plus za pompkę oraz za etstetyczne i ładne opakowanie ale mega minus za SLS na drugiej pozycji :( no niestety produkt reklamowany jako bez parabenów nie powinien tez SLSa zawierać a jeśli już musi to nie w tak dużej ilości by był na drugiej pozycji zaraz za wodą :(

W kwestii zapachu produkt jak dla mnie jest bezzapachowy, rzeczywiście redukuje uczucue suchości nie wiem jak przekłada się to na przywrócenie równowagi hormonalnej ale generalnie produkt ma działanie super. Jednakże w kwestii czy kupię go jeszcze raczej wątpię a to ze względu na jak dla mnie zbyteczną chemię w kosmetyku :(





2 comments:

  1. używam..nie ważne co tam napisali na opakowaniu..Mi bardzo odpowiada i jestem zadowolona z tego płynu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi tez odpowiada ale ja SLSow staram się unikać jak ognia a jak są to używać rzadko z nimi zwłaszcza jak sa na drugiej pozycji czyli bardzo wysoko niestety :(

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...