Followers

Thursday 20 December 2012

2013 rok rokiem niespodzianek

Kochane moje zauważyłam u Zuzi i Mel bardzo fajną akcję :)  i zastanawiam się czy któraś z Was byłaby tym zainteresowana :) Stała wymianka przez cały rok :) zaczełoby się to powiedzmy w drugiej połowie stycznia 2013 roku :) Dziewczyny zdradziły, że zabawa polega na tym, że obserwujemy swoją wish listę i profil kosmetyczny ustalamy kwotę i ile rzeczy powinno znaleźć się w paczuszcze, próbek etc i raz w miesiącu wysyłamy do siebie paczuszkę co wy na to ? Byłaby któraś zainteresowana ?

17 comments:

  1. jako Malinowa Klubowiczka dołączam do obserwatorów :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam koleżankę :) i zapraszam częściej :)

      Delete
  2. Jak najbardziej fajny pomysł :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gwiazdeczko czy to jest Twoje zgłoszenie do wymianki ? :)

      Delete
  3. Jeszcze nie wiem co w Nowym Roku będzie... na tę chwilę nie bardzo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kayu nic się nie dzieje ja i tak myślę, że mój budżet wytrzyma góra trzy osoby a już dwie mamy zgłoszone :)

      Delete
  4. Odebrałam przesyłke i zaniemówiłam!!! Nawet nie wiesz ile radości sprawiłaś mi prezentem, a ksiązka ? To jest skarb, to są wspaniale przepisy angielskiej kuchni, dzemy i konfitury według ich przepisów są najlepsze na świecie. Dziekuje ci bardzo tutaj i za chwile podziękuje u mnie...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uffff no to mi ulżyło bo na prawdę bałam się jak zareagujesz i czy się nie obrazisz za prezent :) kamień z serca :) czekam na wpis u ciebie na blogu :)

      Delete
  5. Mój drogi misiaczku, bardzo Ci dziękuję za extra niespodziankę prosto z Anglii:) W życiu nie dostałam takich pięknych słodkich laseczek, a o kartce nie wspomnę. Dziękuję!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że dotarła :) i to jeszcze przed świętami oraz że sprawiła tyle radości :) Nie ma za co kochana :) zasłużyłaś na to i na znacznie więcej kochana :)

      Delete
  6. Wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!:)

    ReplyDelete
  7. Mnie też się podoba, chociaż nie ukrywam że duże znaczenie miałaby dla mnie kwota...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tutaj zawsze można się dogadać :) bo przecież nie narzucimy sobie kwoty na jaką nas nie stać wystarczy powiedzieć jaka Ci pasuje i się dostosujemy :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...