Followers

Monday 31 December 2012

Podsumowanie roku 2012

Rok 2012 był rokiem pełnym wyzwań ale równocześnie w wielu aspektach szczęśliwy a w wielu bardzo trudny. W 2012 roku pokonaliśmy problemy i kupiliśmy dom, zamieszkaliśmy w nim szczęśliwie i powoli próbujemy się odnaleźć w tej nowej rzeczywistości dla nas :) w 2012 roku zaczęłam prowadzić bloga i poznałam Was wszystkie za każdą z Was dziękuję osobno i mam nadzieję, że Nowy Rok będzie równie owocny w utrzymanie starych kontaktów jak i w budowanie nowych :)


2012 rok był pełen niespodzianek, zawiłości losu i trudnych dla nas sytuacji dla stałych czytelników jest jasne o czym mówię, a że mam postanowienie przywitac nowy rok z uśmiechem to też nie chcę dokładniej rozwijać tematu....


2012 rok przyniósł mi mieszkanie w zupełnie nowym dla mnie mieście, którego ciągle się uczę i które ciągle poznaję :) ale mam nadzieję, że w podsumowaniu przyszłego roku będę mogła powiedzieć, że poznałam je całkowicie :)



2012 rok był różny ale nigdy nie ma tak, że coś jest tylko biale albo czarne nasze życie jest zawsze wielobarwne dlatego też, mimo wszystkiego dobrego i złego co mnie spotkało ja się cieszę, że ten rok był, że doświadczyłam wszystkiego czego doświadczyłam, gdyż każde nowe doświadczenie wzbogaca moje życie a o to przecież chodzi by się uczyć wszystkiego i by poznawać nowe rzeczy, sytuacje, ludzi etc....



Także kochane ja dziękuje za ten miniony rok i czekam co przyniesie nadchodzący rok :)



Buziaki




3 comments:

  1. Wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku!

    ReplyDelete
  2. Mi się podobał bardzo rok 2012 i z utęsknieniem czekam na rok 2013

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...