Followers

Friday 24 August 2012

BookCrossing

Jedną z moich maniackich pasji jest czytanie książek, które kocham, uwielbiam i mam ich niezłą kolekcję jednakże jestem też wielką fanką bookcrossingu. BookCrossing polega na idei pozostawiania w miejscach wyznaczonych ale i w tworzeniu nowych miejsc książek oznakowanych specjalną etykietką z numerem książki aby inne osoby mogły ja przeczytać i następnie pozostawić dla innych. Książki z zasady wędrują dopóki sie nie rozpadną lub nie zaginą u kogoś :) Poniżej przedstawiam linki do polskiej i angielskiej strony BookCrossingu i mam nadzieję, ze i Wam się spodoba można tam znaleźć liste oficjalnych i nieoficjalnych półek ( czyli miejsc gdzie zostawia się książki) oraz informację jak stworzyć własną półkę :)

BookCrossing.pl
BookCrossing.com

A tutaj kilka zdjęć z półek w różnych krajach :)

W Parku w Bogocie Kolumbia


W Londyńskiej budce telefonicznej :) Wielka Brytania





Przy drodze, koło własnego domu, gdzie wygodnie zgodnie z ideą Little Free Library

W drzewie w Berlinie Niemcy






Gorąco polecam i może i w Was zaiskrzy idea bookcrossingu :)



Ps... Ja osobiście wysłałam w świat już 7 książek :) może kiedyś któraś z nich trafi w Wasze ręce :)

4 comments:

  1. wow. fajny pomysł.
    kiedyś widziałam już takie zdjęcia, ale właśnie nie wiedziała do końca na czym to polega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakbyś chciała kiedyś o tym porozmawiać czy rozwiać wątpliwości służę pomocą :)

      Delete
  2. Swietna idea - sama uwielbiam czytac i nie wyobrażam sobie dlugich zimowych wieczorów bez ksiązki..:)Musze o tym poczytać i poszukac w mojej okolicy..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi ta idea też się bardzo podoba :) i mam nadzieję, że uda mi się ją zaszczepić u innych a co do odnalezienia w Twojej okolicy myśle, że w Szkocji nie powinno być z tym problemu :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...