Followers

Thursday 23 August 2012

Rehabilitacja

A zatem jutro wybieram się na moją pierwsza rehabilitację kolana aczkolwiek nie wiem czy dojdzie do pierwszych zabiegów czy tylko znów fizjoterapeuta podotyka i zbada moje kolano i dopiero coś zarządzi. W sumie termin szybki bo w sobote awaria kolana, w poniedziałek klinika a piatek już spotkanie z fizjoterapeuta aczkolwiek dalej nie wiem czego się spodziewać, jak to wygląda etc No ale kazano zabrać szorty więc relacje umieszczę po ....


Aczkolwiek jeśli mogę sie wyżalić to wolałabym, żeby nie próbowali mnie badać bo kolano nadal strasznie  boli nawet mimo leków przeciwbólowych bardzo silnych :( i chyba wolałabym sobie oszczędzić dodatkowego bólu a niestety dokładne zbadanie więzadeł boli jak diabli :( niestety nawet co-codamol nie wiele pomaga :( ale z drugiej strony dopytam czy mogę sobie pójść na basen może to mi coś na moje stawy pomoże...


No to sie posmutałam a teraz wracam do mojej książki

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...