Followers

Tuesday 28 August 2012

Postcrossing

Ok było już o idei BookCrossingu to teraz czas na Postcrossing. Idea postcrossingu dotyczy wysyłania i otrzymywania kartek od użytkowników portalu :) Sama dzis się na stronie zarejestrowałam i mam zamiar zostać aktywnym postcrosserem :) Zostałam zaznajomiona z ta ideą dzięki koleżance która od kilku miesięcy jest uzależniona od postcrossingu :)

Zatem wszyscy którzy kochają otrzymywać kartki ale i je wysyłać, mało tego poznawać nowych ludzi ( dzięki portalowi można znaleźć penpal do rozmów i listów) oraz ktorzy chcą podszkolić angielski to jest idea dla Was :) Ja już zaczynam szukać ciekawych kartek :)



1 comment:

  1. Szkoda, że mój angielski jest średni...z przewagą na bardzo średni. Sama idea bardzo mi się podoba, muszę spojrzeć na stronkę:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...