Followers

Monday 27 August 2012

Rehabilitacja cz.2

Jako, że obiecałam a nie lubię słowa nie dotrzymywać to też opiszę moje przeboje na rehabilitacji piątkowej miła pani fizjoterapeutka zbadała kolano orzekła co mu dolega ( trzeci lekarz który to potwierdził, ale i zwróciła na coś jeszcze uwagę więc czeka mnie jeszcze MRI i wizyta u ortopedy) no i zleciła ćwiczenia do wykonywania w domu, ale i rehabilitacje w szpitalu wraz z na razie ultradźwiękami, ale kolejna wizyta w środę to zobaczymy co wydarzy się dalej....

A co do kolana kąt jego zgięcia lepszy ale boli jak diabli, ciężko chodzić i w ogóle nie ciekawie to wygląda generalnie średnio wierzę, że od przyszłego poniedziałku wróce do pracy :(

2 comments:

  1. heh, zaintrygowała mnie kwestia kolanowa, więc w tempie błyskawicznym przeczytałam całego bloga, żeby się dowiedzieć co się stało (a zamierzałam tak powoli się wdrażać :D). Łączę się w bólu (też mam uszkodzone kolano, ale już od paru lat i szereg rehabilitacji za sobą) i trzymam kciuki za powrót do zdrowia!

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Moje kolano też już 8 lat mi doskwiera ale ostatnie 1,5 roku to był jakiś koszmar kontuzja za kontuzją i dlatego straszą koniecznościa artroskopii także zobaczymy jak to się dalej potoczy.... Dziekuję za życzenia :*

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...