Followers

Monday 3 December 2012

Moje życie jak w Tochigi-recenzja książki

W dniu dzisiejszym przychodzę do Was z recenzją książki właśnie w dzisiejszy poranek ją skończyłam :)


Książkę napisala Anna Ikeda autorka bloga na wsi w Japonii oraz co ważniejsze autorka książki "Moje życie jak w Tochigi"











Muszę przyznać że czytam bloga Ani od jakiegoś czasu i podstawą mojego pobytu w Polsce było znalezienie i kupienie jej książki :) I muszę powiedzieć, że dawno tak super książki nie czytałam :) wciąga bardzo w jej czytanie i żałowałam że nie mogę w całości w niej utonąć przez nadmiar innych obowiązków :( ale udało mi się skończyć ale do rzeczy :) Ania w przeciekawy i jednocześnie zabawny sposób opisuje różne aspekty życia w Japonii dodatkowo książka jest wzbogacona jej przepięknymi zdjęciami co prawda Ania podkreśla, że nie jest zawodowym fotografem ani nie ma aspiracji by takowym być ale muszę przyznać, że niejeden zawodowy fotograf by nie pogardził jej zdjęciami :) są super do tego te opisy i jakże czysty i przejrzysty sposób wysławiania się :)


Ale co ja Wam będe truła jako zakochana w Kraju kwitnącej wiśni wyganiam Was niniejszym do księgarni po zakup tejże książki na prawdę polecam :)

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...