Followers

Wednesday 26 December 2012

Kosmetykowa Wish lista na 2013 rok

Kochane moje postanowiłam i ja idąć za Waszym przykładem stworzyć moją kosmetykową Wish listę na 2013 rok :) A oto ona :)

* Tangle Teezer
* DTangle
* Tołpa: dermo face futuris 30+ krem przeciw pierwszym zmarszczkom NOC
* Tołpa: dermo face futuris 30+ krem przeciw pierwszym zmarszczkom 15 bogaty
* Tołpa: dermo face futuris 30+ krem przeciw pierwszym zmarszczkom DZIEŃ lekki
* Tołpa: dermo face futuris maksa-ekspres witualizująco nawilżająca na twarz, szyję i dekolt
* Tołpa: dermo face hydrative nawilżający krem-żel odprężający pod oczy
* Tołpa: dermo face physio płyn micelarny do mycia twarzy i oczu
* Tołpa: dermo face physio tonik nawilżający
* Tołpa: dermo face physio żel do mycia twarzy i oczu
* Tołpa: dermo face roscal intensywny koncentrat wzmacniający
* Tołpa: dermo face sebio maska-peeling-żel 4w1 korygująca niedoskonałości
* Tołpa: dermo face sebio mikrozłuszczający żel peelingujacy do mycia twarzy
* Tołpa: dermo face sebio normalizujący tonik matujacy
* Tołpa: dermo face sebio matujący krem korygujący na dzień
* Tołpa: dermo face sebio punktowy koncentrat korygujacy
* Tołpa: dermo face sebio regenerujący krem korygujący na noc
* Tołpa: dermo face strefa T matujący krem nawilżający lekki
* Tołpa: dermo face strefa T maska-peeling-żel 4w1 oczyszczająco-matująca
* Tołpa: dermo face strefa T matujący żel do mycia twarzy
* Tołpa: dermo intima regenerujący płyn do higieny intymnej
* Tołpa: dermo intima neutralny płyn do higieny intymnej
* Tołpa: kuracja borowinowa kąpiel fizjologiczna
* Tołpa: spa bio anti-stress kąpiel borowinowa do odnowy biologicznej
* Tołpa: spa, anti stress mydło borowinowe
* Tołpa: spa bio harmony mydło borowinowe
* Tołpa: spa eco relax odprężający krem-serum do masażu
* Tołpa: dermo body bust, serum wypełniające biust
* Tołpa: dermo body cellulite aktywne serum antycelulitowe
* Tołpa: dermo body cellulite antycelulitowe 360 st z efektem ultradźwięków
* Tołpa: dermo body, nutri s.o.s. krem opatrunek regenerujący
* Tołpa: dermo body slim modelujący koncentrat wyszczuplający
* Natura Siberica: Aktywna maseczka do twarzy bez parabenów
* Natura Siberica: Aktywny krem do stóp przeciwko odciskom organiczny
* Natura Siberica: Ciepły rokitnikowy okład do ciała sauna&spa
* Natura Siberica: Gęsty syberyjski olej do ciała antycelulit organiczny
* Natura Siberica: Gorący solny scrub do ciała sauna& spa
* Natura Siberica: Kremowa maska do stóp tonizująca organiczna
* Natura Siberica: Maska do włosów regenerująco-ochronna sauna &spa
* Natura Siberica: Krem do rąk cedrowy codzienna pielęgnacja dłoni
* Natura Siberica: Krem do stóp amarant codzienna pielęgnacja
* Natura Siberica: Zimowy krem do rąk ochrona i odżywienie
* Natura Siberica: Tradycyjna oliwkowa maska do włosów  intensywne odżywienie
* Natura Siberica: Organiczna maska do włosów stymuluje wzrost włosów
* Natura Siberica: Organiczna odżywka dla włosow farbowanych ochrona i blask
* Natura Siberica: Organiczna odżywka dla włosów osłabionych ochrona i energia
* Natura Siberica: Organiczna odżywka dla włosów tłustych objętość i równowaga
* Natura Siberica: Organiczny krem na dzień cera tłusta i mieszana bez parabenów
* Natura Siberica: Organiczny krem na noc cera tłusta i mieszana bez parabenów
* Natura Siberica: Organiczny szampon dla włosów farbowanych i zniszczonych bez SLS
* Natura Siberica: Organiczny szampon dla włosów tłustych bez SLS
* Natura Siberica: Północne mydło detox głębokie oczyszczenie skóry
* Natura Siberica: Rozgrzewający olejek do masażu relax
* Natura Siberica: Scrub do twarzy złuszczający dla cery tłustej organiczny
* Natura Siberica: Spray do włosów i ciała żywe witaminy
* Natura Siberica: Syberyjska witaminowa maseczka dla dłoni
* Natura Siberica: Wyszczuplająca termo maska do ciała sauna& spa


Jak widzicie moją listę zdominowała Tołpa i Natura Siberica :) może uda mi się zakupić i przetestować wszystkie w ciągu roku :) plus może co poniektóre dostanę w ramach różnorakich prezentów :)




13 comments:

  1. Niezła ta lista ;) Chociaż Tangle Teezer i ja bym przygarnęła...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym chętnie wypróbowała i pewnie kupie bo kosztuje coś koło 4-5 funtów na amazonie jak mi nie spasuje chętnie oddam ;)

      Delete
  2. Hahaha :D
    To bliscy już wiedzą co kupować :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bliscy jeszcze nie wiedzą plus planuję wiekszość z nich zakupić sama :d

      Delete
  3. Fajna lista dla tych inteligentniejszych mikołajów;p hmm może jak ja bym coś takiego zrobiła to i moi by mi coś zafundowali;p;pp
    Buziaczki polecam cienie Naked dobrze się na nich pracuje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nie jest dla Mikołajów lista tylko taka moja prywatna :) sama postaram się sobie ją zrealizować krok po kroku albo może coś z wymianek zdobędę :d

      Delete
  4. super lista!:) wszystko bym chętnie wypróbowała!

    ReplyDelete
  5. całkiem pokaźna lista :)
    ja też lecę formami i w następnym roku stawiam na przetestowanie sylveco i orientany ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze chciałabym Babuszkę Agafię spróbować ale nie wiem jeszcze co :)

      Delete
  6. TT też mnie kusi..tylko ja tak bardzo nie lubię robić zakupów przez net :P

    Przynajmniej teraz wiadomo czym można Cię uszczęśliwiać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja głównie robię zakupy online :d A co do TT odkąd mam bardzo krótkie włosy to jest on jakoś na końcu wish listy bo na razie włosy czeszę rekami :d

      Delete
  7. Fajna lista :) Ja też musze w końcu zmobilizować się i taką zrobić :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...