Followers

Saturday 29 December 2012

Biokats Men Cat Litter- recenzja

To nie jest tak, że tylko ja coś testuję w tym domku moje kotki także a mianowicie szukamy żwirku idealnego :) mamy kilku faworytów ale nie o tym dokładnie miało być :) oto żwirek który niedawno skończyliśmy używać

Biokats Men Cat Litter







Niestety gapa ja nie zrobiłam zdjęć samego żwirku :( Jako posiadaczka dwóch kotów płci męskiej zdecydowałam się na zakup produktu predystynowanego tylko dla chłopczyków :) żwirek ten wg zapewnień producenta powinien tłumić zapach i o ile z siuśkami sobie radził o tyle już kupka to bariera nie do pokonania. Problemem dla mnie natomiast było pylenie jest to cecha jakiej w żwirku nie lubię i niestety z tego powodu żwirek raczej już w naszym zamówieniu nie zagości :(

Cenowo jest on dość przystępny ja kupuję go na angielskiej wersji sklepu zooplus ale jest to międzynarodowa strona dostępna także w Polsce my płaciliśmy £16,90 za 2x15 litrów żwirku

 Generalnie polecam tą stronę można tam kupić mnóstwo produktów dla kotków, piesków i innych zwierzatek w bardzo przystepnych cenach ( przynajmniej w tym co widziałam na angielskiej stronie)


Ale wracając do żwirku jak komuś pylenie nie przeszkadza ( nie jest ono duże ale jednak jest) to polecam ja mam astmę więc ja pylących unikam.


12 comments:

  1. Mogłabym je do Ciebie wysłać, ale nie wiem jaki będzie koszt wysyłki.

    ReplyDelete
  2. Ja tutaj miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego żwirku dla Grzanki. Ostatecznie zdecydowaliśmy się na zamawianie Benka na Amazonie. Cenowo wychodzi drożej, ale zbryla się, nie śmierdzi i nie pyli za bardzo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja próbowałam różnych żwirków kilka mam sprawdzonych ale ciągle szukam ideału no i oczywiście przy dwóch kotach i planach na trzeciego na wiosnę :) chcemy wziąźc kociaka z RSPCA ale tym razem kotkę szukam żwirku dobrej jakości, nie pylącego za przyzwoitą cenę który nas nie zrujnuje :) więc testy trwają :) teraz mamy jeden drewniany ładnie się zbryla ale jego recenzja jak skończymy trzy worki jakie mamy :)

      Delete
  3. ja uzywam dla kroliczka dosc dobrego zwirku ale kupuje na kg i nie wiem co to za nazwa...

    ReplyDelete
  4. Cokolwiek nie spróbuję, i tak wracam do Cat's Best. W sklepiku osiedlowym kupuję na wagę.

    ReplyDelete
  5. U nas ostatnio sprawdza się Super Benek Compact - właśnie skończyliśmy 20kg worek :)
    Jest drobniutki, jasny i w zasadzie nie pyli.
    Ale u mnie jest 6 lejków, to musimy mieć mały zapasik ;)
    Teraz zamówię w wersji zapachowej...

    ReplyDelete
  6. U nas Super Benek Compact się na dniach sprawdził - jasny, drobniutki i z pyleniem też OK :)
    Właśnie skończyliśmy 20kg worek.
    Ale u nas jest 6 dużych lejków, więc musimy mieć zapasik ;)
    Na dniach zamówimy ten sam w wersji zapachowej ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę wypróbowac tego benka jeszcze go nie mieliśmy :) a co do sikaczy moi 10 litrowy worek tego nowego który mamy wykańczają w półtora tygodnia :/

      Delete
  7. YY :) To wypuszczaj koty na siku na dwór :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...