Followers

Wednesday 19 December 2012

Nivea Free Time kremowy żel pod prysznic












Opis producenta:


Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.


Działanie

Zainspiruj swoje zmysły orzeźwiającym zapachem karamboli, podczas gdy jedwabiście kremowy żel z pielęgnującym mleczkiem aloesowym otoczy Cię miękką pianą.
Poczuj się jak nowo narodzona!
  • pH odpowiednie dla skóry
  • produkt przebadany dermatologicznie

Cena: około 10,47 zł / 250 ml, około 16,27 zł / 500 ml


Moja opinia:

Żel mimo składu stawiającego mi włos na głowie jest bardzo przyjemny kremowa konsystencja zachęca do używania do tego zapach bardzo przyjemny pozostający długo na skórze. Generalnie polecam ze względu na działanie nie na skład w mojej ocenie żel ten zasługuje na ocenę 4+

3 comments:

  1. Miałam go, pachnie ślicznie :) Ale nie nawilża jakoś rewelacyjnie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuneczko ja mam tak drastycznie suchą skórę, że jej żaden żel nie nawilża jak powinien i zawsze wspomagam się balsamem dodatkowo albo jak kto woli podstawowo :)

      Delete
  2. Już mam na niego ochotę :) Już się zakochałam z zapachu :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...