Followers

Wednesday 19 December 2012

Szampon Timotei Pure z organiczną zieloną herbatą










Opis producenta:


Szampon `Naturalne oczyszczenie` wzbogacony w ekstrakt z organicznej zielonej herbaty dla
odświeżenia, lekkości i odżywienia Twoich włosów. O% parapenów, silikonów oraz kolorantów.
Nowa, przyjazna środowisku butelka! Opakowanie może być w pełni recyklingowane i jest wykonane z 7% mniej plastiku.

Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Camelia Sineninsis Leaf Extract, Guar, Hydroxypropyltrimoninum Chloride, Parfum, Maltedextrin, Disodium Edta, Ppg -12, Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Butylphenyl Metylpropional, Geraniol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.





Moja opinia:


Szampon jak na produkt z 0 zawartością parabenów ma SLS-a  na drugim miejscu w składzie, który jest rzekomo produktem bezpiecznym wg producenta :( Troszkę mnie to zastanawia ale się nie wykłucam.




Co zaś się tyczy samego produktu hmm szampon ma przyjemny odświeżający zapach pozostawia włosy delikatne ale przynajmniej w wypadku moich włosów cienkich, delikatnych i skłonnych do przetłuszczania szampon zbyt je obciąża i niestety w kilka godzin po umyciu głowy mam włosy przyklejone do głowy i niestety wyglądające jak nie myte od dwóch dni :(


W mojej opinii ocena -3.

3 comments:

  1. Nie testowałam jeszcze tej serii Timotei ale po tym co piszesz raczej po niego nie sięgnę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz moim włosom nie posłużył ale to nie znaczy że innym nie posłuży trzeba przetestować na sobie :)

      Delete
  2. Tego nie miałam, ale miałam z tej serii z Różą z Jerycho i powiem, że jest całkiem niezły :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...