Followers

Tuesday 18 December 2012

Wymiankowe i cukierkowe paczuszki.....

Witam kochane w dniu dzisiejszym nadałam wszystkie paczuszki wreszcie zaskoczyły mnie niemiło ceny znaczków ale widać znak czasu, że znaczki poszły w górę :( Ale najważniejsze, że otrzymacie wasze paczuszki moje kochane :)


Chciałam też nadmienić odnośnie cukierkowych paczuszek miały być świąteczne atrybuty ale że aż tyle dni jestem spóźniona z wysyłką zmieniłam zawartość na inną bo nie chce by paczuszki tyupowo świąteczne dotarły po świętach albo i nowym roku zależy jak paczuszka dotrze.


Miło mi będzie jak po otrzymaniu paczuszki pochwalicie się nią na blogu aczkolwiek nie jest to wymóg tylko takie moje rozmarzenie ;) A i jak pojawią się opinie o tym co wrzuciłam do środka to już będę w siódmym niebie :)



Buziaki

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...