Followers

Wednesday 19 December 2012

Tołpa eco-spa: otulające masło-krem odbudowujące gładkość ciała- Testuje z Maliną



Kolejnym produktem który dostałam w ramach Malinowego Klubu jest :Tołpa eco-spa: otulające  masło-krem odbudowujące gładkość ciała







A oto co mówi nam producent o tym produkcie:


nasz kosmetyk spa
ma przyjemną, bogatą konsystencję. Silnie odżywia i regeneruje ciało. Otula skórę
i przywraca komfort. Odbudowuje gładkość skóry. Wprowadza w stan relaksu
i odpręża ciało.

sposób użycia
nanieś masło-krem na uprzednio umyte ciało, wmasuj okrężnymi ruchami od stóp w górę, aż do całkowitego wchłonięcia. Stosuj 1-2 razy dziennie.

małe wielkie składniki
borowina tołpa.®, indyjskie masło kokum, olej sezamowy, naturalne olejki eteryczne z drzewa sandałowego, cedru, cytryny, paczuli i bergamotki

0%
sztucznych barwników
PEG-ów, silikonów
oleju parafinowego
konserwantów (parabenów i donorów formaldehydu)

tak
naturalny kolor
roślinne składniki aktywne
opakowanie bezpieczne dla środowiska – poddawane recyklingowi

Pojemność 250 ml
Przebadany w Klinice Dermatologii, Wenerologii i Alergologii Akademii Medycznej.

tołpa:® spa eco otrzymało nagrodę w konkursie "Stylowy kosmetyk 2011" portalu STYL.pl



A teraz moja opinie o produkcie :


Mimo, że uwielbiam produkty Tołpa cenię sobie ich jakość i podejście do klienta w tym ciągłe doskonalenie produktów to masło mnie odrobinkę zawiodło ale po kolei. Na minus dla mnie zapach niestety nie jest on przyjemny nie umiem go do końca opisać ale troszkę mi i zapachem i kolorem tj wyglądem błotko przypomina :( Działanie natomiast super świetnie nawilża suchą i bardzo suchą skórę jaką ja mam i do jakiej jest przeznaczony, ale kolejny minus na bardzo długo pozostawia tłusty film na skórze i całkowite wchłonięcie nawet jeśli nakłada się malutką ilość masła zajmuje około 30 minut a zaznaczam, że mam na prawdę suchą skórę przez co mogę go nakładać tylko na noc po wieczornej kąpieli/prysznicu na pewno nie rano ze względu na zapach, oraz na długość wchłaniania. 

Jednak mimo tych minusów będę go z chęcią używała ponieważ bardzo dobrze nawilża i odżywia moją skórę, pomógł mi zwalczyć odchodzacą suchą skórę. W mojej ocenie produkt ma 3+ za całokształt ale za działanie nawilżająco-odbudowujące 5+. 


Duży plus także za skład 

 


Cena produktu w aptece online kosztuje 37,00 PLN 


No i teraz powinnam powiedzieć, czy polecam czy nie i powiem tak dla osób dla których nie ma znaczenia zapach, film i kolor kremu polecam dla osób jak ja wrażliwych na zapachy radziłabym najpierw próbkę spróbować i zdecydować samodzielnie. 


 

8 comments:

  1. Dobra rada , samodzielnie...
    Jednak chyba warto ze względu na suchą skórę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie każda z nas jest inna co innego lubi etc stąd też moja sugestia by kazdy sprawdził najpierw próbkę a potem zdecydował co sądzi o produkcie :)

      Delete
  2. uwielbia kosmetyki Tołpy:) a maski do włosów rewelacja<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też kocham Tołpę aczkolwiek ten produkt ma swoje minusy niestety :(

      Delete
  3. Bardzo dziękuję za rzetelną recenzję:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę, że nie jesteś zła iż nie jest to w 100 % pozytywna opinia bo ja zawsze chcę napisać moje prawidłowe odczucie związane z danym produktem ale nie chcę też nikogo obrazić czy też odradzac produktu bo wiadomo, że każda z nas jest inna i co innego lubi

      Delete
  4. Ja mam skórę tłustą, ale na zimę chyba w większości z nas się wysusza. Zapach mi nie straszny, jeżeli działa tak jak napisałaś to z chęcią zakupię kosmetyk jak tylko będę mieć coś więcej kasy. (teraz przytłaczają mnie świąteczne wydatki)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawilża rewelacyjnie więc w kwestii nawilżenia nie mam mu nic do zarzucenia ale zapach i ten tłusty film na skórze to juz dla mnie były minusy

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...