Followers

Tuesday 18 December 2012

Jak się bawić to się bawić

Kochane jak postanowiłam tak też robię kolejna akcja na blogu :) Gdy liczba obserwatorów mojego bloga przekroczy magiczną 150-tkę ....




Spośród moich wiernych podczytywaczy wylosuję nagrode niespodziankę :P podpowiem tylko, że będzie to słodko-angielska paczka :)


Zasady:

1. Czekamy aż liczba obserwatorów dobije do 150-ciu
2. Wylosowany będzie jeden zwycięzca :)
3. Fundatorem nagród jestem ja Portiferole i mój M. :)
4. Uprasza się o rozprapogawanie akcji na waszych blogach: post, baner jak wolicie oczywiście nie jest to warunek obligatoryjny :)



Buziaki


Ps.... za chwilkę coś jeszcze :D

29 comments:

  1. Replies
    1. Tak wyzdrowiałaś :) i nawet byłaś na rozmowie o pracę :D

      Delete
  2. ja też banerek u siebie wstawię :-)
    3mam kciuki za nową pracę

    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  3. Słodko - uwielbiam, angielską - jeszcze nie miałam :)
    Banerek - http://dobredlaurody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Hoho, to niespodzianki szykujesz. Jak poszła rozmowa o pracę?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano się szykują :) a co do rozmowy chyba dobrze :) jeszcze jeden etap interview przede mną zobaczymy jak wyjdzie :)

      Delete
  5. dołączam do obserwujących ;)

    ReplyDelete
  6. Zapraszam na www.kramikzcukierkami.blogspot.com

    Możesz tam ogłosić swój konkurs :) Wpadnij koniecznie.

    ReplyDelete
  7. O jak fajnie :) I slodka nagroda sie szykuje, mniam ;)

    ReplyDelete
  8. To i ja się dołączam :) Coraz bliżej do celu. Zaraz wstawię banerek :)

    ReplyDelete
  9. Czekamy teraz na 150 obserwatorów

    ReplyDelete
  10. Czekamy, jeszcze tylko 25 osób :)

    ReplyDelete
  11. To i ja się przyłączam:) Tak pędzisz z tymi postami, że nie nadążam zupełnie i poczytuję na raty:)

    ReplyDelete
  12. Coraz więcej obserwatorów ;)

    ReplyDelete
  13. Dołączam :) Akurat jestem 150 :) Super :) Banerek dodany :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw musisz kliknac na obserwuje by byc obserwatorem publicznym i wtedy bedzie 151 osob i zaczne losowanie;-)

      Delete
  14. Replies
    1. Super wyleze z lozka i wyzebram komputer od M to zrobie losowanie ;-)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...