Followers

Wednesday 19 December 2012

Nivea Happy time kremowy żel pod prysznic










Opis producenta:


Zmień swój nastrój pod prysznicem dzięki NIVEA Happy Time.
Nawilżająca technologia Hydra IQ, abyś poczuła jak miękka może stać się Twoja skóra.
Unikalna formuła Hydra IQ sprawia, że dzięki nowym sieciom akwaporyn - białek stymulujących powstawanie nowych kanalików dystrybuujących wodę w skórze, jest ona optymalnie nawilżona nawet w głębokich warstwach naskórka.

Działanie

Obudź swoje zmysły owocowym zapachem kwiatu pomarańczy, podczas gdy jedwabiście kremowy żel z odżywczym mleczkiem bambusowym otoczy Cię miękką pianą. Poczuj się jak nowo narodzona!
  • pH odpowiednie dla skóry
  • produkt przebadany dermatologicznie

Cena: około 10,47 zł / 250 ml, około 16,27 zł / 500 ml


Moja opinia:

Dawno nie miałam tak przyjemnej pobudki każdego ranka :)  jak podczas używania tego zelu :) Jednakże znów skład niestety za dużo wszystkiego :( Zapach przyjemny, konsystencja super wspaniała i gorąco polecam ale nie ze względu na skład  :( W mojej ocenie 4+

17 comments:

  1. lubię firmy Nivea i jej produkty więc myślę, że ten żel kupiłabym :) wydaje się być bardzo fajny, a cena jest dobra, poza tym lubię zapach pomarańczy^^
    dodaję do obserwowanych.
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Polecam serdecznie ten żel bo zapach i działanie super ale niestety skład na nie dla mnie :(

      Delete
  2. Mimo iż nie przepadam za tą marką, to żele pod prysznic mają całkiem fajne ;)
    PS Obserwuję koleżankę z malinowego klubu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja koleżankę obserwuję od wczoraj :) ja też nie pałam miłością do Nivea a i po składzie za często u mnie zagoszczą

      Delete
  3. Jak pobudza i przyjemnie pachnie to ma u mnie plusa :)

    ReplyDelete
  4. Maiłam kiedyś i sprawował się b.dobrze :) Jako Malinowa Klubowiczka dołączam do obserwujących :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje za dołączenie do obserwujących zapraszam na dwie blogowe akcje :)

      Delete
  5. mam ten żel nawet ten sam zapach- jest obłędny, uwielbiam go :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja lubie zapach ale ze względu na skład zbyt szybko nie wrócę :(

      Delete
  6. Jakoś nie mogę się przekonać do żeli pod prysznic z NIVEA,jedynie MALINOWY,którego nie ma już w sprzedaży mnie przekonał :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malinowego nigdy nie widziałam na oczy a szkoda :(

      Delete
  7. Bardzo lubię dużo kosmetyków z Nivea i mam do nich duży sentyment.
    Pozdrawiam Maya :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. A które dokładnie lubisz ? I czy też mają skład z dużą ilością parabenów ?

      Delete
  8. Dzięuję za obserwowanie i oczywiście w ramach Klubu Malinowego, także obserwuję ;)

    ReplyDelete
  9. Nie używałam nigdy żeli pod prysznic z Nivea :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...