Followers

Sunday 24 February 2013

Jak to przejechałam się na Vision Express

Kilka miesięcy temu dokładnie koło lipca zaczełam zauważać, że mam problemy z oczami tzn moje stare okulary były za słabe a przy okazji właśnie chciałam się też zaopatrzyć w moje pierwsze soczewki no więc umówiłam się na wizytę i dokładnie w sierpniu zostały mi w Vision Express dobrane okulary jak i soczewki. Na poczatku pojawiły się lekkie bóle głowy ale to w sumie normalne przy otrzymaniu mocniejszych szkieł, przy soczewkach był też ból oczu ale tego byłam świadoma jednakże już przy drugim miesiącu noszenia soczewek zrezygnowałam z nich z powodu pieczenia i bólu oczu oraz soczewek ruszających mi się na oku i skaczących zatem zaczęłam znów nosić okulary ale oczy ciągle bolały i były mega zmęczone już sama nie wiedziałam o co chodzi i w końcu wypytałam siostry M. która ma ogromną wade wzroku o polecanego okulistę i umówiłam się na wizytę, która to była wczoraj. Przez 1,5 h byłam mega dokładnie badana przez okulistę który zbadał wszystko chyba co się da w moich oczach nawet jak szybko reaguję na migające obrazki etc... Pierwsze pytanie lekarza czy oprócz bóli oczu mam bóle głowy oczywiście miałam ale je zwalałam na to paskudztwo jakie mam w głowie i na które przyjmuje tonę leków okazało się że to przez masakrycznie źle dobrane okulary i nie chodzi tu tylko o siłę szkieł ale i o axis ktory był kompletnie nie taki jak trzeba, soczewki zas były za płytkie i źle przylegały mi do oka co skutkowało ich skakaniem, lekarz także zauważył wysypkę w oku na co dostałam krople i leki różnorakie i za tydzień mam kontrolę w życiu nie spotkałam się z tak rzeczowym podejściem i kompetentną obsługą ze strony lekarza.... Tak więc czekam teraz na nowe okulary i soczewki bagatelka wydatek wraz z soczewkami kontaktowymi 400 GBP ale powiem Wam że przynajmniej wiem za co płacę....


Strasznie odradzam Wam Vision Expres przynajmniej ten w UK bo był to mój pierwszy i ostatni kontakt z tą firmą na prawdę nie polecam.....


A czy Wy miałyście jakieś problemy z okulistami ?



19 comments:

  1. Ja już dawno dawno nie byłam, ale widocznie dobrze okulary mi dobrali skoro nie odwiedzam okulistów. Nie wiem jak w Vision u nas , ale tam gdzie byłaś widocznie niedouczeni i zamiast na klienta to na kasę patrzą :/
    Dobrze, że poszłaś gdzie indziej i oczka zostały gruntownie przebadane. choć szkoda wydanej kasy w Vision Expres :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nawet jak okulary sa dobrze dobrane i nic się nie dzieje chodzę raz do roku na kontrole bo to dość ważne zwłaszcza przy moim obciążeniu rodzinnym więc wolę dmuchać na zimne bo to w końcu oczy je mamy jedne :)

      Delete
  2. Ja na szczęście tak nie mam, wszystkie moje dotychczasowe okulary były dobrze dobrane, podobnie z soczewkami...teraz już sama sobie kupuję soczewki, nie muszę chodzić na żadne konsultacje i jakiejkolwiek firmy bym nie wybrała to dobrze leżą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z tego co wiem konsultacje sa potrzebne z soczewkami na poczatku co trzy miesiące potem co 6 miesięcy by sprawdzić jak się oko zachowuje bo soczewki mogą prowadzić do zwapnień w oku i do zarastania niektórych naczyń powodując problemy więc ja będę chodzić na konsultacje ;) co do okularów do tej pory ja miałam zawsze super dobrane a teraz po prostu tragedia :( pierwszy raz coś takiego :( a przy mojej wadzie wzroku takie coś nie powinno mieć miejsca :(

      Delete
  3. A korciło mnie tak wyrabiać nowe okulary...

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ze swej strony w Polsce mogę polecić Fielmann robią okulary nie do zdarcia ja ich okulary 3 lata nosiłam i nic zero uszkodzeń :) plus maką szkła Zeiss jedne z lepszych dostępnych na rynku ale ja Vision Express nie skreslam w Polsce może w Polsce lepiej działają i podchodzą do jakości ale nie wiem tego na pewno radziłabym poczytac opinie o nich ja gdybym to zrobiła wcześniej nie miałabym takich problemów jak teraz bo online VE w UK ma tragiczne opinie :(

      Delete
  5. Ja korzystam z usług Vision Express i nie narzekam, a powiem więcej - jestem bardzo zadowolona, więc moim zdaniem nie ma sensu negatywnie oceniać całej sieci po wizycie u jednego lekarza, w dodatku nie w Polsce ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy ja napisałam gdzieś, że w Polsce odradzam napisałam wyrażnie że oradzam Vision Express w UK, biorąc pod uwage jak hurtowo tam podchodzą do pacjentów i ile czasu zajmuje wizyta stwierdzam, że nie przywiązują wielkiej wagi do jakości badania jak i patrząc na stan moich okularów po pół roku także do jakości wykonania i tak jak napisalam ja bazuję na UK i nigdzie nie wspomniałam w poście nie chodźcie w Polsce do VE

      Delete
    2. A ja się przejechałam na VE w Polsce. Soczewki dobieram u optometrysty kontaktologa.

      Delete
  6. Korzystam często z VE, ale tylko w Polsce (za to w różnych salonach) i do tej pory moje doświadczenia były ok. Ale ja kupuję tam tylko okulary słoneczne (innych nie używam). Podobają mi się ich promocje, w zasadzie to mnie najbardziej do nich przyciąga ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Promocje także tutaj mają duże i ciekawe ale tutaj ich nie polecam zresztą jak w końcu poszukałam opinii okazało się, że nie tylko ja a badania są droższe niż u mojego nowego optyka to samo szkła kontaktowe droższe niż u tego optyka

      Delete
  7. ja - okularnica od dawna - korzystam z Vision i chwalę sobie
    mam porównanie i akurat u nas Vision jest w porządku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlatego ja nie skreślam polskiego Vision Express ale ten tutaj ma u mnie wielki minus i skarge już złożyłam na nich

      Delete
  8. Sznupek też korzysta z VE i bardzo zadowolony - szkła dobrane idealnie, super wyleczona infekcja i niesamowity okulista taki z filmów w binoklach i kamizelce..:) Wydaje mi się że to zależy od ludzi którzy pracują w danym salonie VE a nie samej marki..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To fajnie, że on trafił tak dobrze ale moja noga u nich wiecej nie postanie za takie zaniedbanie i błąd

      Delete
  9. Na szczęście nie mam problemów ze wzrokiem uff :-)

    ReplyDelete
  10. Z moim wzrokiem w porządku, więc nie miałam na szczęście okazji przejechać się na okuliście czy firmir optycznej...

    ReplyDelete
  11. malenka i Kaśśś jesteście szczęściary :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...