Followers

Monday 17 September 2012

I po imprezie

Dziękuje kochane za wszystkie miłe słowa :) imprezka urodzinowa była super :) było miedzynarodowe towarzystwo więc było wspaniale :) do tego na imprezkę przybyła 7-mio tygodniowa cudowna dziewczynka i ciocia P. miała super prezent w postaci zajmowania sie tym małym cudem :)


Oczywiście było super pod względem prezentów :) mam troszkę już z wyposażenia domu :) a mianowicie dostałam komplet obiadowy, tea pot i dwa kubeczki, komplet sztućców srebrnych :) ipoda nano 6tej generacji ( ale to akurat nie do domu :) ), kilka naczyń do caserole :)


Tak więc imprezę uważam za bardzo udaną :) Mój tort mimo, że kształtem nie przypominał tego jaki chciałam osiągnąć byłdalej smaczny i goście się nim zachwycali :) więc to też powód do dumy :) Reszta dań zniknęła w oka mgnieniu :)


A oto tort miał być sukienką niestety się nie udało więc mamy taki dziwny kształt :) 


2 comments:

  1. Cieszę się bardzo, że sałatka się sprawdziła! A pochwalisz się, jak zmodyfikowałaś przepis? Jestem bardzo ciekawa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dodałam tylko 2 łyzki majonezu i 0,5 litra jogurtu naturalnego, natke pietruszki,kolendre i koperek no i brokuła blanszowałam a nie gotowałam :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...