Followers

Wednesday 26 September 2012

Recenzja- Hunger Games tom1

Jak wspominalam kilkanascie postow temu zabralam sie za czytanie trylogii Suzanne Collins "Hunger Games"  jak na razie przeczytalam pierwsza ksiazke jestem w trakcie tomu drugiego i w poszukiwaniach do kupienia tomu 3 :) Ale do rzeczy ksiazka bardzo interesujaca, wciagajaca fabula czyta sie lekko i na prawde szybko niestety nie jestem w stanie powiedziec jak ksiazka prezentuje sie w tlumaczeniu ale w oryginale jest super i goraco polecam :) jak bede w Polsce sprobuje ja kupic w tlumaczeniu i przeczytac to postaram sie i na ten temat wypowiedziec :)

Jako ze przeczytalam tom 1 zaniedlugo mam w planie obejrzec film i jego rowniez zrecenzowac :)

Generalnie ksiazka bardzo ciekawa z wartka akcja dosc wciagajaca ja bym ja zaklasyfikowala jako przygodowa :)


Raz jeszcze polecam :)

1 comment:

  1. Czytałam wszystkie tomy i wydaje mi się, że 1 był jednak najlepszy. Tak jak napisałaś- czyta się lekko, szybko i przyjemnie.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...