Followers

Friday 7 September 2012

Urodzinowe menu

Hmmmm jako, że impreza urodzinowa już za tydzień :) to trzeba powoli zabrać się za tworzenie menu :) No i zostałam natknięta przez Sznupkową :) i Paulinkę a oto przepisy jakie od nich wykorzystam :)


Najpierw coś od Sznupków:)

Sałatka z krewetek
Czterokolorowa sałatka ryżowa
Burgery z sosem musztardowo - pieczarkowym, czyli fast foody na elegancko

A od Paulinki:)

Sałatka brokułowa z bekonem


Do tego oczywiście będzie tort wymyśliłam sobie kształt i mam nadzieję, że mi wyjdzie :D do tego bedzą może że dwa ciasta- tutaj ciągle myślę jakie, sałatka grecka, paluszki warzywne i paluszki z kurczaka :), koreczki z winogrona i sera pleśniowego no i lody :)


Co myślicie ?

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...