Followers

Thursday 24 January 2013

Dettol Healthy Touch nourish

Jak za pewne wiele z Was i ja jestem węchowcem a co za tym idzie zapach produktów ma dla mnie nie małe znaczenie, znacznie się to jednak zmienia w wypadku mydeł w płynie, które mają za zasadę najważniejszą dla mnie pozbawienie moich rąk bakterii, dlatego też mydło antybakteryjne mam nie tylko w łazience ale i w kuchni bo nie wiem czy zdajecie sobie sprawę, ale dotykając surowego mięsa czy brudnych warzyw mamy masę bakterii na rękach a co za tym idzie samą wodą ich nie zmyjemy. zazwyczaj nie patrzę na markę choć najczęściej u nas gości Carex, jednakże zawsze patrzę czy mydło ma funkcję antybakteryjną. Dziś przychodzę do Was z recenzją mydełka Dettol wyprodukowanego przez Reckitt-Benckiser...







Mydełko to jest typowo antybakteryjnym mydełkiem, które ma za zadanie zabić 99,9 % bakterii wierzę producentowi na słowom, gdyż nijak nie jestem w stanie tego zweryfikować w warunkach domowych. Jednakże co jest ważne w wypadku tego mydełka ma ono cudowny zapach i równocześnie nawilża nasze dłonie.

Jeśli możecie je wypróbować gorąco polecam w mojej ocenie na 6/6 i jest na prawdę mydełkiem wartym swej zresztą niewygórowanej ceny gdyż kosztuje jedynie funta :)

3 comments:

  1. Płyn antybakteryjny to podstawa w naszym domu. A najlepsze są te z pompką właśnie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. A widzisz dobrze że mi przypomniałaś bo płyn antybakteryjny musi mieć pompkę inaczej może dla mnie nie istnieć ;)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...