Followers

Wednesday 23 January 2013

Prośba o głosy






Jak już wiecie z paska bocznego na moim blogu mimo bardzo krótkiego blogowania i bycia w blogosferze :) zdecydowałam się wziąźć udział w konkursie na blog roku :) Oczywiście wiem, że moje szanse sa praktycznie zerowe ale chciałam się pobawić no to mam :)


Od jutra tj od 24/01/2013 roku do 31/01/2013 roku można brać udział w głosowaniu, które ma na celu wyłonienie blogów, które przejdą do kolejnego etapu. Kod jaki należy wpisać w wiadomości tekstowej to: A00447 jest to kod specjalnie przypisany do Wysp Bergamuta :) O zasadach możecie poczytać TU natomiast regulamin jest TU.

Z podstawowych informacji najważniejszych dla Was to:
* dochód z SMSów ma być przekazany na cele charytatywne
* z jednego numeru telefonu można wysłać tylko jednego smsa



Bardzo uprzejmie proszę Was o oddawanie na nas głosów o ile uważacie, że na to zasługujemy :) przez najbliższe 7 dni będę Was zamęczała przypominajką o głosowaniu na bloga roku co mam nadzieję mi wybaczycie, gdyż nie zamierzam tylko o tym pisać :)



Goraco Was pozdrawiam i z góry dziękuję za każdego głosa :)

4 comments:

  1. Jeszcze podaj numer! Jasne, że będziemy głosować ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak tylko numer udostępnią zaraz go dodam :)

      Delete
  2. powodzenia kochana , ja rowniez biorę udział w konkursie;))

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...