Followers

Tuesday 22 January 2013

Paczuszkowy wtorek

Poniewnie uprasza się o wybaczenie za jakość zdjęć ale muszę się pochwalić dwiema paczuszkami jedna to współpraca a druga to paczuszka od blogowej koleżanki :)

Zacznę od pochwalenia się współpracą :) jako, że mam ogromnego fisia na punkcie pielęgnacji jamy ustnej ucieszyłam się z nawiązania współpracy z firmą DentoFresh, która na dodatek była tak miła i wysłała mi paczuszke na adres angielski :) dzięki czemu dziś już ją otrzymałam i płyn oczywiście jak wykończę aktualnie używany zostanie przeze mnie wypróbowany i zrecenzowany Wam a oto on :)

Ps... Na zdjęciach możecie zobaczyć kawałki Tigerka bo musiał wchodzić w kadr i wąchać wszystko :)














Drugą paczuszką jaką otrzymałam była paczuszka od Kasi u której dokonałam małych zakupków :) a oto co otrzymałam :)





























Także zaczynam powoli znów mieć zapasy kosmetyków :) już niedługo recenzje bo moja skóra już prawie wygląda po ludzku jeszcze tylko z twarzą i plecami walczymy :)

12 comments:

  1. Szczęściara - tydzień zaczął Ci się bajecznie :)

    ReplyDelete
  2. uhuhu ile tego jest :) Ps. na fb, żeś się bujnęła z fotami widać, że nowy sprzęcior masz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiekszość zdjęć na fb jest stara :D a parat ciągle stary nowy bedzie jutro :)

      Delete
  3. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :) miłego testowania!

    ReplyDelete
  4. Prawda, że mnie dziewczyny rozpieszczają ?

    ReplyDelete
  5. O ja Cie pierdziu:) Bardzo ciekawa zawartosc paczuszki:) Takie wspanialosci to by kazda z nas chciala:) Szczesciaro :)

    ReplyDelete
  6. Daj znać jak się płyn spisuje:)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...