Followers

Thursday 24 January 2013

Avon Dancefloor Diva Mascara

Mascarę tą dostałam od Justynki-Szkatułki, która jakimś cudem wiedziała, że moja obecna mascara się kończy :) a że sama do AVONU ostatnimi czasy jestem bardzo zrażona to też nawet o zakupie w tej firmie nie myślałam :) A oto mascara sama w sobie








Szczoteczka jest malutka i silikonowa czyli coś co bardzo lubię :) co mnie zszokowało tusz nie gryzie się z soczewkami więc używanie go i soczewek w tym samym czasie nie równa sie bólowi oczu a to dla mnie ogromna zaleta wyżej wspomnianego tuszu :) bardzo łatwo się rozprowadza na rzęsach i pięknie je wydłuza a tego efektu oczekuję od Mascary, jeśli natomiast spodziewacie się efektu pogrubienia to radzę wybrać inny produkt, ja akurat szukam tylko wydłużenia w tuszach :) a zatem ten mogę do tego celu gorąco polecić :)



W mojej ocenie mascara ma 5/6 :)

6 comments:

  1. Ostatnio polubiłam silikonowe szczoteczki, fajnie wydłużają rzęsy a w moim wypadku jest to baardzo potrzebne.:D Skoro polecasz, zastanowię się nad tym tuszem.:P

    ReplyDelete
  2. ja również lubię tego typu szczoteczki, szkoda że nie pokazałaś zdjęcia rzęs wymalowanych ta mascara;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma kto zdjęcia zrobić dobrego :d a poza tym moje rzesy nie są reprezentacyjne :D

      Delete
  3. Mam ochotę na ten kosmetyk . Lubie tusze z Avonu :)

    ReplyDelete
  4. Cieszę się,że jesteś zadowolona - mam nadzieję,że kosmetyki z następnej przesyłki również będą Ci odpowiadały:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj Justynko Twoja paczuszka na pewno znów poruszy moje serducho :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...