Followers

Monday 21 January 2013

Pech pecha pogania

No tak tydzień temu M. zabił moją ładowarke do laptopa przez co musze dzielić jego lapka z nim aż do czasu dosłania mojej ładowarki zamówionej online to na dodatek wczoraj popsuł się mój telefon nie ma z nim żadnego kontaktu nie ładuje, nie włącza się więc dziś czeka mnie wycieczka do serwisu, a że nie mam ubezpieczenia na telefon to zastępczy mi nie przysługuje :( więc będe około 21-28 dni ( bo tyle mają na naprawę) bez telefonu no chyba że kupię jakieś tanie pudło i będe go używała jako zastępczego :(



6 comments:

  1. no właśnie pechy chodzą parami :/

    oby na tym się skończyło :)

    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  2. No z reguły to tak zawsze jest, jak się psuje, to wszystko na raz :)
    Będzie dobrze Kochana :)

    ReplyDelete
  3. ojj..nieszczęścia lubią chodzić parami..

    ReplyDelete
  4. Pozytyw mam już ładowarkę do laptopa więc chociaż laptop działa, telefon w serwisie masakrycznie długo ale aparat już niedługo u mnie będzie :D

    ReplyDelete
  5. U mnie nieszczęscia nie chodza parami, ale całymi gromadami :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...