Followers

Sunday 28 October 2012

Przeprowadzka i po przeprowadzce

Jeszcze nie zdążyłam nadrobić Waszych blogów ale może w najbliższym czasie uda mi sie to zrobić :) Liczę na to niezmiernie :)

Jednakże zacznę od początku :) Jak wiecie przeprowadzka miała miejscie 8 października popołudniu wtedy też rozpoczęliśmy nasze wspólne mieszkanie :) Rozpakowywania i czyszczenia oraz zakupów była co nie miara ( nadal nas kieszeń boli po pierwszych podstawowych zakupach). Rozpakowywanie jak M. nie wchodził w parade szło całkiem płynnie i dobrze :) jak on zaczynał pomagać to była katastrofa :/ no ale daliśmy radę a w zasadzie większości ja podołałam sama :)

Koty dom pokochały miłością wzajemną, dywan i sofa niekoniecznie je kochają :)

Czekaliśmy dość długo na podpięcie neta potem podróż do Polski skutkiem czego dopiero dziś mogę się odezwać :( Tęskniłam za Wami niemiłosiernie :( ale wracam z nowymi pomysłami :) więc będe Was zasypywać mnóstwem postów :)

2 comments:

  1. Najfajniejsze są drapaki aż do sufitu, z hamaczkami :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiaaa i kosztują tyle co farba na ściany do dwóch pokoi :P na razie wybieram farbe jak wymienimy sofę dostaną i drapak oraz domek w ogródku na ich wypady poza dom :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...