Followers

Sunday 7 October 2012

Nowy telefon - Samsung Galaxy S III

Przy okazji w ostatnim tygodniu stałam się posiadaczka nowego telefonu jest to Samsung Galaxy S III i stwierdziłam, ze przy okazji podzielę się recenzją telefonu :)



  • Standard GSM :
    850 900 1800 1900
  • Standard UMTS :
    850 900 1900 2100
  • Standard CDMA :
    2000 1xEV-DO
  • Standard UMA :
     
  • Rodzaj :
    Dotykowy (bez klawiatury)
  • Wymiary (wys. x szer. x grub.) :
    137,00 x 71,00 x 9,00 mm
  • Waga :
    139,00 g
  • Wyświetlacz :
    Kolorowy / Super AMOLED
    16M kolorów
    720 x 1280 px (4,8")
  • Max. czas rozmów :
    2G: 600 min. (10,0 h)
    3G: 500 min. (8,3 h)
  • Max. czas czuwania :
    2G: 330 h. (13,8 dni)
    3G: 400 h. (16,7 dni)
  • Standardowa bateria :
    Li-Ion 2100 mAh
  • Pamięć książki telefonicznej :
     
  • Pamięć wbudowana :
    32 GB
  • Pamięć RAM :
    2 GB
  • Karty pamięci :
     
    microSD, microSDHC, microSDXC (do 64 GB)
  • System operacyjny :
    Android 4.0 Ice Cream Sandwich
  • Procesor :
    Qualcomm MSM8960
  • Zegar procesora :
    1,50 GHz





A tu macie dokładny dostęp do specyfikacji po polsku http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxysiiisc06d/

Wg mnie owszem telefon jest duży aczkolwiek wygodny w korzystaniu z internetu, grafika w nim jest rewelacyjna w kwestii baterii trzyma około 2-3 dni ale można wymienić na mocniejszą i wtedy bez problemu trzyma dłużej :)


Jak dla mnie na razie telefon na duży plus więc polecam :)

2 comments:

  1. dla mnie duże telefony to sam kłopot. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z kolei bardzo dużo korzystam z interentu w komórce plus przy mojej wadzie wzroku im wiekszy ekran tym lepiej dla mnie :) no i w moim bajzlu w torebce imwiekszy telefon tym łatwiej zlokalizować :) ale wiadomo kazdy lubi cos innego :)

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...