Followers

Friday 1 February 2013

Potrzebna opinia

Dziewczynki ten post bez zdjęć ale potrzebna mi wasza rada a dokładniej opinia jesli używałyście któregoś z tych kremów napiszcie mi albo linki do Waszych opinii albo opinie w komentarzach najlepiej z informacją gdzie je można kupic i za ile :) Ale po kolei dostałam w grudniu próbki od Pani Domu i dwa kremy wyjątkowo mi spasowały


Ziaja kozie mleko krem nr 2 i Gerovital H3 krem intensywnie nawilżająco-ujędrniający  30+


Niestety ja miałam tylko próbki i nie wiem gdzie je można kupić i w jakiej są cenie :) będę wdzięczna za każdą opinię :)

13 comments:

  1. http://www.doz.pl/apteka/p7650-Ziaja_kozie_mleko_krem_2_odzywianie_i_wygladzanie_do_ceru_suchej_50_ml - ten?
    Z ziaji w PL pewnie nie trzeba długo szukać, ale w GB to ja tysz nie wiem czy są dostępne.
    Tego drugiego nigdzie nie widziałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ten krem on mi bardzo pomógł na moje naczynka :) i na moją skóre odwodnioną więc chetnie bym wypróbowała pełnowartościowe :) plus chciałabym też dowiedzieć się opini dziewczyn o nim :) a o kupno tu nie muszę się martwić mogę mamę poprosić :)

      Delete
  2. ja z ziaji mam krem do rak z kozim mlekiem i do twarzy oba kupilam w zwyklym sklepie u nas ... tez jestem z nich zadowolona

    ReplyDelete
  3. Pauluś - Kozie Mleko z ZIAJA ( są 2 numerki - 1 to nawilżanie, 2 to odżywianie i wygładzanie ) jest do kupienia w większości drogerii.

    A co do Gerovitalu - nie widziałam ich nigdzie niestety..Ale jak chcesz mogę się rozejrzeć.Ten krem robi firma TENEX ( co od żelu w sprayu do włosów ).

    ReplyDelete
    Replies
    1. No własnie ja chce numerek 2 znalazłam w aptece online za 3 funty :) to się chyba skuszę :)

      A Gerovitalu znaleźć nigdzie nie mogę zamówie u mamy może gdzies znajdzie tylko wolałabym wiedzieć do jakiego sklepu ją wysłać po niego :)

      Delete
    2. Paula - może napisz do producenta. Może podpowiedzą Ci gdzie można się zaopatrzyć w ich produkty - szczególnie, że Ci podpasowały ( a to nie łatwe )

      Delete
    3. No masz rację, że z moją skórą to nie łatwo do spasowania, ale nie musiałaś tego wypominać ;)

      Delete
  4. Oj ja Ci nie pomogę... Nie miałam, nie używałam, nie wiem, gdzie kupić...

    ReplyDelete
  5. Tak jak dziewczyny Ci pisały, Ziaja jest w większości sklepów. Pani domu dobrze mówi - napisz do producentów :)

    ReplyDelete
  6. a ja polecam Ci napisac najpierw do firmy credo .pl bo oni wysyłają produkty z firmy gerovital. ja dostalam chyba z 3 ale z serii gerovital plant w przedziale wiekowym 20-25 lat :))

    ReplyDelete
  7. Wyślę Ci w następnej przesyłce ten z ZIAJA :)

    ReplyDelete
  8. Ja ma próbki firmy AA Intensive therapy - i jest to serum wzmacniające do skóry naczynkowej, jeśli chcesz chętnie Ci wyślę może będą Ci służyć bo u mnie zalegają.Jak coś zapraszam pisz:)
    szadowa@gmail.com

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...