Followers

Tuesday 27 November 2012

Słowo o płynach do jamy ustnej

Coś mnie wzięło dzisiaj na napisanie Wam ciutkę o kosmetykach i różnych produktach które używałam :) a zatem teraz czas na preparaty do płukania jamy ustnej.




Powyżej macie 4 płyny do jamy ustnej ostatnio przeze mnie testowane :)


A o to po kolei moja opinia o nich:


Najlepszym wyborem z nich był dwufazowy płyn do płukania jamy ustnej Dentyl Active






Po pierwsze co dla mnie ważne nie zawiera on alkoholu a to już u mnie duży plus, po drugie jest to płyn do kompleksowego dbania o higienę jamy ustnej a nie jak wiele preparatow dostępnych na rynku tylko do dziąseł, tylko wybielające etc.... Kolejnym bardzo duzym plusem jest smak a mianowicie nie powodował on u mnie odruchu wymiotnego co jest mega plusem jak dla mnie. Bardzo polecam Wam ten płyn do higieny jamy ustnej gdyż jest to jeden z najlepszych preparatów jakich kiedykolwiek używałam.


Drugim polecanym przeze mnie preparatem będzie Aquafresh ultimate






Jest to kolejny preparat bez alkoholu ;) o bardzo przyjemnym smaku i co zasługuje na kolejny plus może być stosowany przez dzieci od ukończenia 6-go roku zycia. No i zgodnie z zapewnieniami producenta ma wspaniały smak :) a do tego co może być ciekawe dla dzieci w momencie używania go czujemy bąbelki na języku i w jamie ustnej :) Produkt warty przetestowania przez Was gorąco polecam.


Trzecim płynem do higieny jamy ustnej jest Aquafresh Extra Fresh Daily Mouthwash





Zachęcona pierwszym płynem z aquafresh postanowiłam spróbować kolejnego preparatu tej firmy i poniekąd się nie zawiodlam jest to nadal preparat do kompleksowego dbania o jamę ustną jednakże ma bardzo silny i intensywny smak mięty i niestety dla mnie jest on bardzo silny zbyt silny :( w związku z tym polecam Wam gdyż jest skuteczny ale uczulam na to ze intensywność smaku jest bardzo bardzo silna.



No i czwarty preparat Macleans confidence



Jest to jedna z największych pomyłek w moim życiu generalnie nigdy więcej wspomnianego płynu używać nie planuje i nie zamierzam. Oczywiście preparat wolny od lakoholu ale o tak nieprzyjemnym smaku że każde użycie wiązało się u mnie z odruchem wymiotnym no i niestety ma za smak wielki minus zwłaszcza ze zgodnie z zapewnieniami producenta powinien mi dawać świeży oddech a niestety czułam tylko nieprzyjemny zapach preparatu do płukania jamy ustnej. W skrocie nie polecam




2 comments:

  1. Lubię płyny do jamy ustnej; oczywiście nie zastępują mycia zębów szczoteczką, ale są dobrą propozycją gdy np. nie ma warunków, czy w drodze, na wycieczce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to jeszcze o pielęgnacji jamy ustnej będe pisała i w żadnym wypadku płyn nie może być substytutem pasty i szczotkowania zębów jak sama nazwa wskazuje jest on płynem do płukania jamy ustnej a co za tym idzie tylko płuczemy usta po szczotkowaniu :d

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...