Followers

Tuesday 27 November 2012

Troszkę recenzji o Szamponach ;)







Słowo się rzekło i teraz będzie o szamponach.... Wypróbowałam ich trochę dla Was na razie mam 5 szamponów z resztą przyjde później :)


Na pierwszy ogien wystawiam Timotei Vivid Colour







Według zapewnień producenta produkt jest paraben Free ale niestety śpieszę donieść, że na 2 pozycji składu jest SLS. Szampon posiada bardzo przyjemny zapach, pozostawia włosy nawilżone i przyjemne w dotyku ale równocześnie obciąża włosy przez co kilka godzin po umyciu wyglądają jakby się ich nie myło kilka dni. Moje cienkie i delikatne włosy wyglądały tragicznie- ja nie kupię więcej ale może dla Was będzie lepszy niż dla mnie ;)


Drugi w kolejce jest Elvive Multi-Vitamins 2in1






Tu już niestety skład bardzo chemiczny jednakże szampon ma bardzo przyjemny zapach, mimo, że jest 2 w 1 nie obciąża włosów, pozostawia je miłe w dotyku i dobrze odżywione za sprawą witami obecnych w składzie :) Ze względu na bardzo dużą ilość chemii szamponu więcej nie kupię, ale jeśli wam to nie przeszkadza mogę polecić bo na prawdę dobrze zadbał o moje włosy.


Trzecim w kolejce jest Elvive Coloyr Protect







Kolejny szampon z ogromną ilością składników szkodliwych dla nas w składzie, jednakże trzeba mu przyznać rację, że o włosy farbowane bardzo dobrze dba, odżywia, je i zapewnia im jedwabisty połyk, jedbnakże w wypadku włosów przetłuszczających się zostawia film na włosach i lekko je obciąża ale nie ma tragedii. Szampon bardzo skuteczny jednakże ze względu na skład ja go już więcej nie kupie.


Czwartym szamponem jest Herbal Essences







Mimo, że z założenia jest to preparat przeznaczony dla włosów suchych i zniszczonych a moje są przetłuszczające się ale przez suszenie suszarką lekko zniszczone to szampon sprawdził się na nich wspaniale zadbał o nie nawilżył i pozostawił świeże a do tego pachnie cudownie ;) Niestety nie byłabym sobą gdybym nie doczepiła się składu niestety przez skład szampon ten nigdy więcej w moim koszyczku nie zagości jednakże jak już pisałam, jak ktoś nie ma takiego skrzywienia zapraszam do wyprobowania :)


No i piąty szampon vosene frequent anti-dandruff







Szampon był testowany przez M. niestety zamiast pomóc mu z jego łupieżem tylko nasilił efekt :( do tego masakrycznie wysuszył skórę głowy. Jednym słowem bubel nie polecamy

No comments:

Post a Comment

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...