Followers

Thursday 10 January 2013

Sukin Moisture Restoring Shampoo

No i nastała w końcu pora na jedną z moich ukochanych marek a czemu jedno ze zdjęć powinno Wam pomóc rozwikłać zagadkę :) a oto produkt który chcę Wam przedstawić





Otwieranie na "press"



Zdjęcie etykietki i składu


A tutaj rozwiązanie zagadki czego produkty firmy Sukin nie zawierają





Zapraszam Was do zapoznania się ze stroną producenta Sukin


Zaczne od ceny 250 ml kosztuje około 7,95 GBP

Sukin jest szamponem wyprodukowanym w Australii są to organiczne szampony, kremy do twarzy, żele, toniki etc jakościowo jak dla mnie sa nawet 100 razy lepsze niż TBS jednakże nie mają stacjonarnej sprzedaży można ich produkty kupic tylko online kolejną sprawą jest, że sa droższe niż TBS aczkolwiek mam wrażenie, że to tylko kwestia rozprowadzenia wici wśród ludzi na ich temat i ceny zaczną spadać w związku z ilością zakupów. Ja w tej firmie jestem zakochana od mniej więcej 2008 roku więc już dośc długo ( nie wiem czy w PL w końcu zaczęła być dostępna ja w PL zamawiałam ją przez UK). Ale do rzeczy i samego szampony pachnie on wspaniale, wystarczy mała ilość by umyć moje włosy aczkolwiek one aktualnie są dość krótkie, szampony te wzmacianiają włosy, poprawiają ich kondycję i teraz coś co mnie szokuje ilekroć używam ich szamponu moje przetłuszczające włosy mogę myć co 4 dzień a nie jak w wypadku innych codziennie, nie obciąża włosów, nie sprawia że przyklejają się do głowy nawet szampon nawilżający nie podziałał tak na moje przetłuszczające się włosy.... Kolejna zaleta jak dla mnie to wydajność szampon starcza na prawdę na długo. Szampony te zaleca się nawet osobom po chemioterapii wspomaga wzrost wlosów, wzmacnia je etc...


w mojej ocenie 10/6 :) jedna z najlepszych firm kosmetycznych w moim życiu


Polecam

7 comments:

  1. Wiele produktów z Australii jest na bardzo wysokim poziomie, często oni nie eksportują i na odwrót nie chcą naszych towarów, żeby nie zanieczyścić swoich np. odpadami. Także szampon na pewno z górnej półki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tu masz racje w 100% australijskie kosmetyki sa bombowe :-)

      Delete
  2. TBS ma kilka fajnych produktów, ale tego cudeńka to ja jeszcze nie używałam... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo to cudo nie jest TBS tylko porownalam ze mimoniz lubie the body shop to ta firma jest dla mnie milion razy lepsza :-)

      Delete
  3. Nie słyszałam o tej firmie ale przedstawia się bardzo ciekawie:)

    ReplyDelete
  4. Lubię TBS, ale go jeszcze nie używałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sukin jest osobną marka to nie jest produkt TBS

      Delete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...