Followers

Thursday 24 January 2013

Oilatum Junior bath emolient

Jak już Wam się żaliłam moja skóra niedawno przypomniała sobie o AZSie a ja wdrożyłam dość radykalne leczenie zaserwowane przez lekarza plus emolienty różnego typu teraz przedstawiam Wam pierwszy z nich czyli dość powszechnie znany produkt Oilatum




Jak już tłumaczyłam wybrałam wersję Junior ponieważ jej skład był łagodniejszy pod względem dodatków niż wersja dorosła :)









Emolient ten może być stosowany do kąpieli jak również pod prysznicem do mycia ciała, jednakże stosując go pod prysznicem radziłabym przelać do innej butelki gdyż ta ma tak ogromny otworek, że można stracić niepotrzebnie wiele produktu. Jeszcze jednym minusem dla mnie jest nieprzezroczysta butelka przez co nie wiemy ile produktu nam zostało.


Sam emolient działa dość przyjemnie na skórę, nawilża ją jednakże ważna rzecz z emolientami nie należy ich stosować ciągle i codziennie gdyż skóra bardzo się do nich przyzwyczaja co ja zazwyczaj robię po wyciszeniu AZS emolient używam 1-2 razy w tygodniu. Oilatum ma bardzo miły i delikatny zapach :) jednakże nie jest to jeden z moich ukochanych emolientów głównie działanie na skórę bo nawilża ją ale nie tak dogłębnie jak inne produkty dostępne na rynku. Cenowo prezentuje się nienajgorzej butelka jaką widzicie powyżej czyli 300 ml kosztuje £9.19


Nie mniej w mojej ocenie 4/6 odejmuje za otwór i za brak widoczności zużycia produktu.

6 comments:

  1. Ja stosowałam zaraz po tym jak Mała się urodziła. Obie się w nim kąpałyśmy.

    ReplyDelete
  2. Słyszałam o tym...czyli dla dzieciaczków też w sam raz...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla dzieci bardziej polecam Mustellę a emolienty tylko jeśli dziecko ma suchą skórę lub skłonność do alergii wtedy powiedzmy 1-2 razy w tygodniu kapiel z użyciem emolientu a tak to Mustella :)

      Delete
    2. w razie czego będę pytać na bieżąco o rady :)

      Delete
  3. Ogólnie jest bardzo fajny:) Skóra jest po nim miękka i milutka.

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...