Followers

Thursday 24 January 2013

Avene Eau Thermale Thermal Spring Water

Tym razem woda termalna od firmy Avene jedno z moich ukochanych produktów i must have w mojej kosmetyczce:) nie zawsze jest to Avene ale woda termalna to coś co jest mi niezbędne :) Jesli jej nie znacie oto szansa na jej poznanie...







Jest to woda bogata w minerały i mikroelementy, ja nie używam zwykłaej wody do mycia twarzy a własnie wody termalnej lub przegotowanej wody z racji różnego rodzaju skomplikowanych problemów skórnych zaprzestanie używania wody z kranu było jednym z lepszych rozwiązań dla mojej skóry zresztą możecie o niej więcej poczytać poniżej :)





Woda jest 100% naturalna bez zbędnych dodatkow za taką wielka butelkę zapłaciłam £10.00 a jest to woda, której używam po kilka razy dziennie i przy takim używaniu zaqzwyczaj potrzebuję nową butelkę co jakieś 2-3 miesiące więc wydatek dość trafiony :)


Gorąco polecam, a wy używacie wody termalnej ? Jakiej? Do jakich celów zazwyczaj ?

7 comments:

  1. Nie miałam nigdy takiego kosmetyku, ale planuje sobie na lato sprawić

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taka woda jest przydatna cały rok nie tylko latem ;-)

      Delete
  2. Nie miałam tej wod, ale na lato też sobie ją sprawię, moja koleżanka je lubi :)

    ReplyDelete
  3. Ja również używam wody termalnej Avene i to nie tylko do twarzy, ale również na podrażnioną skórę na całym ciele.


    anianawyspach.blog.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na podrazniona skore też używam ale głównie do twarzy ;-)



      Witam koleżankę z wysp :-)

      Delete
  4. Przyznam, że nie próbowałam wody z Avene, póki co moim ulubieńcem jest Uriage :)
    Osobiście nie wyobrażam sobie poranka bez wody termalnej!

    Pozdrawiam A. :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...