Followers

Thursday 24 January 2013

ASDA Skin system Toner

No i wracamy na kosmetyczne tory :) tym razem tonik SkinSystem marki ASDA







Jak widać na opakowaniu produkt ten jest wolny od parabenów, barwników i zapachów, co jak już wiecie jest dla mnie dość ważne. Tonik ma miły delikatny naturalny zapach który aż przyjemnie jest nakładać na skórę, nie ściąga skóry i mimo, że jest delikatnydokładnie oczyszcza moją skórę za co jestem mu dozgonnie wdzięczna.



Dla czytaczy skłądów oto zdjęcie jak powiększycie to dokładniej widać skład :)





Tonik jest bardzo dobrym produktem nie dość, że dogłębnie oczyszcza skórę, ładnie pachnie to na dodatek jest wydajny i w bardzo przystępnej cenie £1,50. Na pewno jeszcze zagości w moim koszyku aczkolwiek planuję poszerzenie moich testów o kolejne produkty jak tylko Tonik się skończy. Jak dla mnie jedynie jego wadą jest to, że butelka nie jest przezroczysta a co za tym idzie nie widzimy ile jeszcze produktu zostało. Jesli macie możliwości kupić taki tonik goraco polecam


W mojej ocenie 5-/6 odejmuję tylko za to że nie jestem wstanie ocenić poziomu toniku jaki mi pozostał.

1 comment:

  1. Też niezbyt lubię butelki nieprzeźroczyste w tonikach :)

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...