Followers

Thursday 10 January 2013

The Body Shop DeoDry Non-Effect Deodorant cool&zesty

Tak tak dobrze widzicie kolejna recenzja produktu The Body Shop :) Tak można powiedzieć, że jestem już od nich uzależniona nawet M. jak widzi kolejną torebkę z TBS pyta cóż znów tam kupiłam :D Dziś chciałam Wam przedstawić body shopowy antyperspirant oto on:





Tutaj możecie o nim poczytać TBS a poniżej zdjęcie składu




INCI: Water (Solvent/Diluent), Alcohol Denat. (Solvent/Diluent), Glycerin (Humectant), PEG-40 Hydrogenated Castor Oil (Emulsifier), Perlite (Absorbent), Fragrance (Fragrance), Mannan (Film Former), Xanthan Gum (Viscosity Modifier), Hexyl Cinnamal (Fragrance Ingredient), Aloe Barbadensis Leaf Juice (Skin Conditioning Agent), Limonene (Fragrance Ingredient), Eucalyptus Radiata Leaf Oil (Fragrance/Essential Oil), Thymus Vulgaris (Thyme) Flower/Leaf Oil (Fragrance/Essential Oil), Citral (Fragrance Ingredient), Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil (Fragrance Ingredient), Cymbopogon Flexuosus Oil (Masking Agent), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Oil (Fragrance/Essential Oil), Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil (Essential Oil), Linalool (Fragrance Ingredient), Eugenol (Fragrance Ingredient), Eugenia Caryophyllus (Clove) Bud Oil (Fragrance/Essential Oil), Satureia Montana Oil (Fragrance/Essential Oil), Geraniol (Fragrance Ingredient), Denatonium Benzoate



A teraz o samym antyperspirancie



Po pierwsze dla mnie dużą zaletą jest, że nie zawiera alluminium a jednak działa bardzo dobrze tzn nie mamy śladów potu na ubraniu, nie pozostawia białych, żółtych ani żadnych innych śladów na ubraniu, wchłania się ekspresowo a co za tym idzie ubrania pod pachami po nim nie sztywnieją. Do tego ma przyjemy orzywiąjący zapach, który gorąco polecam :) Mam jeszcze dwa inne do wypróbowania więc czekajcie na recenzje :)


w mojej ocenie 6/6 polecam :)

1 comment:

  1. Nie lubię kosmetyków w formie kulki, jest wersja np. w sztyfcie :) ?

    ReplyDelete

Dziękuję Ci bardzo za komentarz :* Każdy komentarz jest bardzo dla mnie ważny i istotny, jednakże bądź świadoma/świadomy, że komentarze są moderowane i wszystkie komentarze bedące reklamą, obraźliwe, czy też nic nie wnoszące do tematu nie będą publikowane. Rozważ czy to co piszesz ma odniesienie do treści posta jak również, czy poprzez słowa użyte w komentarzu nikogo nie obrażasz ?


Dodam też, że do wszystkich zostawiających komentarze zaglądam regularnie więc nie musisz zostawiać wpisu typu zapraszam do mnie etc...



Raz jeszcze dziękuję za odwiedziny oraz za pozostawienie śladu po sobie...